سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی توقف خدمات‌رسانی فرهنگی «بخش کتابخانه» موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مدت یک هفته

رویدادهای فرهنگی

توقف خدمات‌رسانی فرهنگی «بخش کتابخانه» موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مدت یک هفته

به دلیل آماده‌سازی طبقات جدید کتابخانه، از 26 مهر تا یکم آبان 1393 صورت می‌پذیرد
توقف خدمات فرهنگی «بخش کتابخانه» موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مدت یک هفته

خدمات‌رسانی فرهنگی بخش کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مدت یک هفته از روز شنبه 26 مهر تا پنج‌شنبه یکم آبان 1393 خورشیدی به دلیل آماده‌سازی تالارهای طبقات جدید کتابخانه متوقف خواهد شد. تالارهای موزه‌ای این موقوفه اما در این زمان، بدون توقف از گردشگران و بازدیدکنندگان میزبانی خواهند کرد و این تعطیلی تنها برای بخش کتابخانه و خدمات فرهنگی آن خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، پس از حدود یک سال کار پیاپی و پیگیر ساختمانی که بدون تعطیلی و توقف خدمات‌رسانی فرهنگی به مخاطبان و مراجعان همراه بود، طبقات جدید کتابخانه در روز پنج‌شنبه یکم آبان 1393 خورشیدی گشایش خواهند یافت؛ بدین ترتیب فضای خدمات‌رسانی فرهنگی بخش کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک از یک طبقه به سه طبقه و از 400 به 1460 متر مربع گسترش خواهد یافت. در کتابخانه جدید، یک طبقه به تالار مطالعه بانوان، یک طبقه به تالار مطالعه آقایان و یک طبقه ویژه به محققان و پژوهشگران اختصاص خواهد یافت. از این‌رو برای آماده‌سازی طبقات جدید و جابه‌جایی کتاب‌ها و تجهیزات فنی، خدمات‌رسانی بخش کتابخانه به مدت یک هفته از روز شنبه 26 مهر تا پنج‌شنبه یکم آبان 1393 خورشیدی متوقف خواهد شد. با گشایش طبقات جدید در روز پنج‌شنبه یکم آبان، خدمات‌رسانی فرهنگی بخش کتابخانه به مراجعان و پژوهشگران در فضای گسترده جدید با امکانات و تجهیزاتی روزآمد از سرگرفته خواهد شد.
با وجود توقف یک هفته‌ای خدمات‌رسانی فرهنگی بخش کتابخانه، تالارهای موزه‌ای موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در این زمان هم همچنان فعالیت خواهند داشت و گردشگران و بازدیدکنندگان می‌توانند همچون همیشه به تماشای آثار موزه‌ای در این تالارها بنشینند.
موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی است که در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» جای گرفته است. این موقوفه از روزهای شنبه تا پنج‌شنبه به جز روزهای تعطیل، در نیمه دوم سال از ساعت 8:30 تا 16:15 به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان در دو بخش کتابخانه و موزه‌ای خدمات‌رسانی می‌کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه