سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کارگاه سه روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

خبر

کارگاه سه روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی» با تدریس استاد سعید شکوری در روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه، نهم، دهم و یازدهم اردیبهشت 1396 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی»، در دسته دوره‌های آموزشی هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی کتابخانه و موزه ملی ملک در بهار 1396 خورشیدی جای می‌گیرد. نخستین مرحله دوره‌های آموزشی کتابخانه و موزه ملی ملک، با برگزاری دو دوره «نقاشی پشت شیشه و آینه» و «نقاشی ایرانی» آغاز شده است و اکنون با برگزاری کارگاه سه‌روزه «گره‌چینی در هنرهای سنتی» ادامه می‌یابد. این دوره‌های آموزشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار می‌شود.

دوستداران و علاقه‌مندان حضور در کارگاه آموزشی «گره‌چینی در هنرهای سنتی» برای آگاهی از جزییات این کارگاه و نام‌نویسی، می‌توانند با شماره تلفن 66700878 (حوزه پژوهش و آموزش) تماس بگیرند یا حضوری به این بخش مراجعه کنند. همچنین این امکان وجود دارد که نام و نام خانوادگی و شماره تلفن تماس خود را به رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید بفرستند تا با آن‌ها تماس گرفته شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه