سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر نمایشگاه آثار جمعی از شکسته‌نویسان گشایش می‌یابد

خبر

نمایشگاه آثار جمعی از شکسته‌نویسان گشایش می‌یابد

همزمان با برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت محمد مصطفی (ص)، نمایشگاه آثار جمعی از شکسته‌نویسان گشایش می‌یابد
«طلوعی دیگر» در کتابخانه و موزه ملی ملک

همزمان با برگزاری آیین گرامی داشت میلاد حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم، نمایشگاه خوش‌نویسی «طلوعی دیگر» (آثار جمعی از شکسته‌نویسان/ هنرجویان استاد مجتبی ملک‌زاده) در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، آیین گرامی‌داشت عید سعید میلاد حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم، از جمله آیین‌های بنابر وقف‌نامه حاج حسین آقا ملک است که در روز شنبه 28 دی 1392 خورشیدی از ساعت 15 تا ساعت 18 در نگارخانه این موقوفه 77 ساله برگزار می شود. در این مراسم 41 قطعه خوش‌نویسی از آثار جمعی از شکسته‌نویسان (هنرجویان استاد مجتبی ملک‌زاده) در موضوعات مذهبی و ادبی به نمایش درمی‌آید.
علاقه‌مندان به شرکت در آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم و نیز بازدید از نمایشگاه خوش‌نویسی «طلوعی دیگر» (آثار جمعی از شکسته‌نویسان/ هنرجویان استاد مجتبی ملک‌زاده) می‌توانند در روز شنبه 28 دی 1392 خورشیدی از ساعت 15 تا ساعت 18 به موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، میدان مشق مراجعه کنند. نمایشگاه یادشده، پس از گشایش در روز 28 دی، تا روز 12 اسفند پابرجا خواهد بود و علاقه‌مندان هنرهای ایرانی- اسلامی به ویژه دوستداران هنر خوش‌نویسی می‌توانند هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 8:30 تا 16:30 به تماشای گوشه‌ای از جلوه هنر دیرینه خوش‌نویسی در ایران بنشینند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه