سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر گشایش نمایشگاه آثار تکه‌چسبانی دانش‌آموزان در کارگاه طراحی تقویم کتابخانه و موزه ملی ملک

خبر

گشایش نمایشگاه آثار تکه‌چسبانی دانش‌آموزان در کارگاه طراحی تقویم کتابخانه و موزه ملی ملک

هم‌زمان با برگزاری آیین وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌الله علیها
گشایش نمایشگاه آثار تکه‌چسبانی دانش‌آموزان در کارگاه طراحی تقویم کتابخانه و موزه ملی ملک

نمایشگاه گزیده آثار تکه‌چسبانی (کولاژ) دانش‌آموزان دبیرستانی و هنرستانی تهران و کرج در حوزه تقویم، هم‌زمان با آیین گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در روز یک‌شنبه 31 فروردین در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، این آثار تکه‌چسبانی، نتیجه حضور و فعالیت دانش‌آموزان دو دبیرستان «صبا» و «قدس» تهران و هنرستان «بعثت 7» کرج در نمایشگاه گردش ایام (تقویم‌های رقومی کتابخانه و موزه ملی ملک) است. نمایشگاه گردش ایام از یکم اسفند 1392 خورشیدی برگزار شد و در آن، دستاوردهای پژوهش در حوزه پدیده تقویم و موضوعات مرتبط با آن در قالب نمایشگاهی به مخاطبان عرضه شد.
یکی از بخش‌های جذاب نمایشگاه گردش ایام، حضور دانش‌آموزان مقطع‌های گوناگون تحصیلی و برگزاری کارگاه عملی طراحی تقویم بود. دانش‌آموزان با حضور در این کارگاه، به شیوه عملی با موضوعات مرتبط با تقویم آشنایی پیدا می‌کردند.
اکنون به مناسبت برگزاری آیین وقف‌نامه‌ای گرامی‌داشت میلاد حضرت فاطمه سلام‌الله علیها در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، 30 اثر گزیده از این آثار دانش‌آموزی مربوط به دو دبیرستان و یک هنرستان در سرسرای نگارخانه این موقوفه 77 ساله به نمایش درمی‌آید. این آثار با تکنیک تکه‌چسبانی (کولاژ) اجرا شده است وطراحی تقویم،یک ماه از سال، یک فصل کامل یا صفحه اصلی تقویم را دربرمی‌گیرد.
گزیده آثار تکه‌چسبانی (کولاژ) دانش‌آموزان دبیرستانی و هنرستانی تهران و کرج در حوزه تقویم در روز یک‌شنبه 31 فروردین 1393 خورشیدی ساعت 16 در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش می‌یابد و علاقه‌مندان به مدت دو هفته می‌توانند به تماشای آثار این نمایشگاه بنشینند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه