سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بازدید رایگان از موزه ملی ملک به مناسبت روز جهانی جهانگردی

خبر

بازدید رایگان از موزه ملی ملک به مناسبت روز جهانی جهانگردی

علاقه‌مندان و دوستداران آثار موزه‌ای و تاریخی، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی جهانگردی، می‌توانند در روز پنج‌شنبه 4 مهرماه 1392 خورشیدی به رایگان از موزه ملی ملک بازدید کنند.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | Jil Sander Studded Derby Shoes , EdifactoryShops, ALWAYS LIKE A SALE

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، «مهدی یساولی» مدیر روابط عمومی این موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی با بیان این خبر افزود: «کتابخانه و موزه ملی ملک به عنوان موقوفه حاج حسین آقا ملک بر آستان مقدس امام هشتم شیعیان، هر سال در مناسبت‌هایی همچون روز جهانی موزه‌ها و روز جهانی جهانگردی، با هدف تشویق شهروندان به آشنایی با گذشته تاریخی و فرهنگی سرزمین خود، در پی آن است تا تسهیلاتی را ایجاد کند».

وی افزود: «روز جهانی جهانگردی، فرصتی مناسب و درخور برای بازدید از موزه‌ها و مراکز فرهنگی و تاریخی به شمار می‌آید. از همین‌رو، میزبانی شایسته از دوستداران فرهنگ و تمدن ایرانی- اسلامی در چنین زمان‌هایی، همچون برهه‌های دیگر سال، از مهم‌ترین اهداف این مجموعه وقفی است».

به گفته مدیر روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران و علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی- اسلامی با حضور در این نهاد فرهنگی، با مجموعه‌ای گوناگون و متنوع از آثار موزه‌ای و تاریخی همچون سکه، خوش‌نویسی، سند، نسخه خطی، تابلوی نقاشی و نگارگری روبه‌رو خواهند شد.

علاقه‌مندان و دوستداران عرصه فرهنگ می‌توانند در روز پنج‌شنبه 4 مهر 1392 خورشیدی به مناسبت روز جهانی جهانگردی به رایگان از کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه متعلق به آستان قدس رضوی به نشانی «میدان امام خمینی، خیابان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند. ساعت بازدید از این مجموعه، هر روز به جز جمعه‌ها از 8:15 تا 16:30 است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه