جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی برپایی دهمین نمایشگاه استانی کتاب گیلان (رشت 17 تا 23 آبان 1393)

رویدادهای فرهنگی

برپایی دهمین نمایشگاه استانی کتاب گیلان (رشت 17 تا 23 آبان 1393)

دهمین نمایشگاه کتاب استانی  گیلان در شهر رشت آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که از روز 17 آبان‌ماه آغاز شده و تا روز 23 آبان ماه 1393 ادامه خواهد یافت ناشرانی از شهرهای سراسر کشور کتابهای خود را به معرض فروش گذاشته‌اند.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Grailify - air force new mexico basketball - nike and jordans 50 dollars in gold price list Light Smoke Grey

در این نمایشگاه 350 ناشر حضور دارند. کتاب‌های کمک آموزشی، هنر، کودک، دانشگاهی، حقوق، پزشکی و... در این نمایشگاه عرضه می‌شود. 196غرفه در نمایشگاه کتاب مذکور برقرار است و این نمایشگاه از ساعت 10 تا 22 برای بازدید علاقه مندان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گیلان رشت ابتدای جاده تهران دایر است.

نشر بلور و کتاب مبین کتابهای خود را در غرفه‌های 108 و 109 به نمایش و فروش گذاشته‌اند. از کتابهای به نمایش گذاشته شده در این غرفه می‌توان به کتابهای زیر اشاره کرد:
متجاوز از 100 مدل کتاب کودک آموزشی – سرگرمی و انواع جورچین و لوح فشرده تولد کودک و انواع کتاب‌های تاریخی  سیاسی اجتماعی شعر و ادبیات (آوازی به زلالی باران زندگی استاد فقید آواز فریدون پوررضا، افق ماندگار، رشت در شعر شاعران، سوگند و سوگندها، نگاهی تازه به مشروطه، شهرستان شفت، ایرانشناسی از دیدگاه علامه قزوینی و انواع کتاب در مورد شعر و موسیقی و ادبیات و تاریخ و جغرافیا و کوهنوردی) از انتشارات بلور عرضه گردیده است و با قیمت های مناسبی عرضه شده است.
در غرفه کتاب مبین انواع کتب تحقیقی و پژوهشی در مورد مسائل دینی و قرآنی و کتاب شرح خطبه همام و ...

 

تارنگار ویژۀ کتابهای گیلان و ایران؛ معرفی شعرا و نویسندگان

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه