سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر برگزاری دوره آموزشی خط ناخنی در کتابخانه و موزه ملی ملک

خبر

برگزاری دوره آموزشی خط ناخنی در کتابخانه و موزه ملی ملک

به گزارش روابط عمومی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، این مؤسسه در ادامه کلاس های آموزشی خود با هدف گسترش هنرهای ایرانی دوره آموزشی خط ناخنی را برگزار می‌کند.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | nike shox agile for men sale in america today show - CQ4227 - Buy now Jordan AIR JORDAN XXXV - 004

خط ناخنی یکی از شاخه‌های هنر خوش‌نویسی است که واژه‌ها به وسیله برجسته کردن یک کاغذ توسط ناخن شکل می‌گیرند. نگاره‌ها را اما نباید از یاد برد. طرح‌هایی مانند گل و مرغ نیز به شیوه خط ناخنی به زیبایی و بدون بهره‌گیری از هرگونه رنگ و قلم، روی کاغذ جاری می‌شوند.

هنری که به تعبیر «آیدین آغداشلو» نقاش برجسته و پژوهشگر «از ابداعات ایرانیان در 300 سال گذشته است».

دوره آموزش خط ناخنی (خطوط اسلامی و گل و مرغ) در 12 جلسه توسط "ناصر جواهرپور" (احیاگر و استاد خط ناخنی در ایران) روزهای سه شنبه (دو هفته یکبار) از ساعت 14 تا 16 در محل مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در خیابان امام خمینی برپا خواهد شد. آغاز این کلاسها مورخ 9 آبان ماه 1391 خواهد بود.

علاقمندان میتوانند برای آگاهی از سرفصل‌های این دوره آموزشی و ثبت نام، با شماره تلفن 66756775 تماس بگیرند و یا به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای حوزه آموزش موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک رایانامه ارسال کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه