سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی برگزاری دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» در کتابخانه و موزه ملی ملک

رویدادهای فرهنگی

برگزاری دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» در کتابخانه و موزه ملی ملک

از تاریخ چاپ در جهان اسلام و ایران تا فهرست‌نگاری و ماخذشناسی کتاب‌های چاپ سنگی و سربی
دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود

با برگزاری دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، هنرجویان می‌توانند در کنار آگاهی از تاریخ چاپ در جهان اسلام و ایران، به گونه‌ای تفصیلی با تکنیک‌های چاپ و فهرست‌نگاری، ماخذشناسی و ویژگی‌های هنری کهنه‌چاپ‌ها آشنا شوند.
به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» با تدریس «مجید غلامی جلیسه» پژوهشگر و کتاب‌شناس در 6 جلسه شنبه هر هفته از ساعت 14 تا 16 برگزار خواهد شد. این دوره آموزشی از روز شنبه 11 مرداد 1393 خورشیدی کار خود را آغاز خواهد کرد و شهریه شرکت در آن 100 هزار تومان بود. گواهی شرکت در دوره آموزشی به شرکت کنندگان در این دوره ارایه خواهد شد.
هنرجویان در دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» در این 6 جلسه در زمینه آشنایی با تاریخ چاپ در جهان اسلام، تاریخ چاپ در ایران، تکنیک‌های چاپ، فهرست‌نگاری کهنه‌چاپ‌ها، ماخذشناسی کهنه‌چاپ‌ها و ویژگی‌های هنری کهنه‌چاپ‌ها آموزش خواهند دید.
علاقه‌مندان برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر درباره جزییات دوره آموزشی «کهنه‌چاپ‌های ایرانی و اسلامی (چاپ سنگی، چاپ سربی و ...)» می‌توانند به تارنمای موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی
www.malekmuseum.org مراجعه کنند و نیز برای ثبت نام با شماره‌های تلفن 66726613 و 66726653 داخلی 181 (بخش پژوهش و آموزش) تماس بگیرند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه