سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها امضای سند همکاری برج میلاد تهران با بنیاد فردوسی همزمان با بزرگداشت فردوسی

انجمن‌ها

امضای سند همکاری برج میلاد تهران با بنیاد فردوسی همزمان با بزرگداشت فردوسی

برج میلاد تهران هم‌زمان با برگزاری بزرگداشت فردوسی در گنبد آسمان، تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد فردوسی را امضا می‌کند.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Buy now Converse RUN STAR MOTION HI - 171545C

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری‌های دوجانبه و در راستای پشتیبانی از فعالیتهای پژوهشی، فرهنگی، هنری و اجرایی با بنیاد فردوسی منعقد می‌شود.

پشتیبانی از آفرینشهای هنری مرتبط با ساخت تندیس، یادمان، تصویرسازی، هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی، آثار نمایشی و موسیقایی با بهره‌گیری از آثار ادبی و میراث فرهنگی ایران، همکاری در برپایی جشنواره‌های هنری شامل عکس، گرافیک، فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، اجرای موسیقی سنتی ردیف و مقامی کشور، اجرای هنرهای نمایشی و نقالی و اکران آثار سینمایی و مستند و برنامه‌های تلویزیونی بر پایه معرفی آثار پژوهشی، فرهنگی و ادبی ایران و اسلام، پشتیبانی از برپایی نمایشگاه‌های هنری و حراج آثار هنری هنرمندان پیشکسوت و جوان، همکاری در آماده‌سازی و برپایی نمایشگاه کالاهای فرهنگی هم‌چون: نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، لوحهای فشرده صوتی و تصویری، یادگارهای فرهنگی، کارت پستال و کتاب از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

هم‌چنین بر اساس این تفاهم‌نامه، برج میلاد تهران با همکاری بنیاد فردوسی، باشگاه مفاخردوستان تهران را برای ارایه خدمات فرهنگی، هنری راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، مراسم امضای این تفاهم‌نامه همزمان با بزرگداشت فردوسی که در تاریخ 26 اردیبهشت ماه در گنبد آسمان برج میلاد تهران برپا می‌شود، برگزار خواهد شد.

گفتنی است، بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 18 در برج میلاد تهران با حضور نقالان و پرده‌خوانان برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه