سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر کنسرت موسیقی نوای نی در فرهنگ‌سرای ارسباران

خبر

کنسرت موسیقی نوای نی در فرهنگ‌سرای ارسباران

موسسه فرهنگی هنری موسیقی «دنگ دنگ کوبان» با همراهی بنياد فردوسی و خيريه مهرآفرين سپاس برای نخستین بار کنسرت موسیقی «نوای نی» را در ۱۹ امرداد ماه ۱۳۹۶ ساعت ۲۱ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌کنند.

کنسرت موسیقی «نوای نی» با هنرنمایی استاد «نی» ایران، استاد بهزاد فروهی در فرهنگسراری ارسباران برگزار می شود.

استاد فروهری از بزرگان عرصه موسیقی کشور است که باید او را از هنرمندان نسل طلایی موسیقی ایرانی دانست. این استاد موسیقی سنتی، پیشینه همکاری با بزرگانی چون استاد جلیل شهناز، استاد علی‌اصغر بهاری و استاد محمدرضا شجریان را داشته و هم‌چنان نوای نی او، حرف‌هایی شنیدنی برای گفتن دارد.

در این کنسرت استاد حمید قنبری که خود از بزرگان تنبک‌نوازی معاصر است و با گروه‌ها و هنرمندان بنامی همکاری داشته است با ساز تنبک استاد فروهری را همراهی می‌کند.

استاد شهاب قاسمی هم که از دف‌نوازان صاحب سبک است و با گروه‌های مختلف موسیقی و آلبوم‌های متعدد همکاری داشته به عنوان نوازنده دف در کنسرت نوای نی حضور دارد.

گفتنی است، کنسرت موسیقی نوای نی که بخشی از درآمد آن صرف فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکاری خواهد شد در تاریخ پنج‌شنبه ۱۹ امرداد ماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران به نشانی تهران، خیابان شریعتی، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت کنسرت موسیقی نوای نی را از سایت ایران کنسرت تهیه کنند:

www.irancocert.com

شایان ذکر است، فرهنگ‌دوستان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با موسسه دنگ دنگ تماس بگیرند:

٤٤٠٨٦٥٥١ - ٤٤٠٦٨٦٣٨

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه