سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها بنیاد فردوسی از «پری صابری» تقدیر کرد

انجمن‌ها

بنیاد فردوسی از «پری صابری» تقدیر کرد

برگرفته از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش «رستم و اسفندیار»، شب گذشته ویژه هنرمندان و خبرنگاران روی صحنه رفت و در پایان اجرای نمایش بنیاد فردوسی از پری صابری با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.
در این اجرا هنرمندان سینما، تئاتر نیز حضور داشتند که می‌توان به خسرو سینایی، هادی مرزبان، فرزانه کابلی، منیژه محامدی، نادر رجب‌پور، چیستا یثربی، محمد اسکندری، ساربان و .... اشاره کرد، همچنین عبدالحسین مختاباد و حسین مسافرآستانه (مدیر مرکز هنرهای نمایشی) از مهمانان دیگر نمایش بودند.
نمایش «رستم و اسفندیار» در حالی اجرا شد که نمایندگان و سفیرانی از کشورهای هند،‌سوئد، مکزیک، بنگلادش، ترکیه، رومانی، افغانستان نیز حضور داشتند و در میان مهمانان مدیران اسبق تئاترشهر، سید محمد بهشتی، احمد مسجدجامعی و مرتضی کاظمی حضور داشتند.
در این نمایش سهیلا پورگرامی دستیار کارگردان پری صابری است و جواد رمضانی مدیر تولید این نمایش را عهده‌دار بوده و از دیگر عوامل این نمایش می‌توانه به پروین هادی‌نیا سرپرست حرکات موزون، محمدرضا پناهی ساخت دکور، ابراهیم اثباتی آهنگساز، سحر خسروجردی طراح لباس، پری صابری و شاهین چرمی طراح دکور اشاره کرد. انوش معظمی در نقش رستم، عامر مسافرآستانه در نقش اسفندیار، پروین هادی‌نیا در نقش سیمرغ، پژمان کاشفی در نقش گشتاسب، محمد احمدی در نقش ستاره‌شناس، الهام دهقانی در نقش کتایون و رخش، سهیلا پورگرامی در نقش رودابه بازی می‌کنند
بر اساس این خبر، نمایش «رستم و اسفندیار» به کارگردانی پری صابری هر شب ساعت 20 در تالار اصلی تئاترشهر اجرا می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه