سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها بنیاد فردوسی از «پری صابری» تقدیر كرد

انجمن‌ها

بنیاد فردوسی از «پری صابری» تقدیر كرد

برگرفته از خبرگزاری کتاب ایران

بنیاد فردوسی در اجرای ویژه نمایش «رستم و اسفندیار» با حضور سفرای كشورهایی چون مكزیك، رومانی، سوئد و برزیل از پری صابری به دلیل یك عمر تلاش مستمر در اجرای نمایش‌های ایرانی به ویژه شاهنامه فردوسی تقدیر كرد.

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، نمایش «رستم و اسفندیار»، شب گذشته ویژه هنرمندان و خبرنگاران روی صحنه رفت و در پایان نمایش، بنیاد فردوسی از پری صابری با اهدای لوح یادبود تقدیر كرد.

در این اجرا هنرمندان سینما، تئاتر نیز حضور داشتند كه می‌توان به خسرو سینایی، هادی مرزبان، فرزانه كابلی، منیژه محامدی، نادر رجب‌پور، چیستا یثربی و محمد اسكندری اشاره كرد. عبدالحسین مختاباد و حسین مسافرآستانه از دیگر مهمانان نمایش بودند.

نمایش «رستم و اسفندیار» در حالی اجرا شد كه نمایندگان و سفیرانی از كشورهای هند، ‌سوئد، مكزیك، بنگلادش، تركیه، رومانی و افغانستان نیز حضور داشتند. سیدمحمد بهشتی، احمد مسجدجامعی و مرتضی كاظمی مدیران اسبق تئاترشهر نیز از این نمایش دیدن كردند.

انوش معظمی در نقش رستم، عامر مسافرآستانه در نقش اسفندیار، پروین هادی‌نیا در نقش سیمرغ، پژمان كاشفی در نقش گشتاسب، محمد احمدی در نقش ستاره‌شناس، الهام دهقانی در نقش كتایون و رخش، سهیلا پورگرامی در نقش رودابه در «رستم و اسفندیار» بازی می‌كنند.

نمایش «رستم و اسفندیار» به كارگردانی پری صابری هر شب ساعت 20 در تالار اصلی تئاترشهر اجرا می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه