پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آسمان کرج با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود

خبر

آسمان کرج با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود

خبرگزاری مهر: مدیر کل هواشناسی استان البرز گفت: آسمان کرج طی 24 ساعت آینده با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

nike-dunk-low-coast-uncl | Orange FX5725 For Sale - adidas gauntlet 2019 schedule silver - 2021 Nasa x adidas Originals ZX 2K Boost White/Grey

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر هوای کرج نیمه ابری و دمای آن 29 درجه سانتیگراد است که آسمان کرج طی 24 ساعت آینده با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان کرج سه شنبه بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود که بیشینه دما 31 و کمیته دما 13 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز افزود: هوای هشتگرد نیز هم اکنون کمی ابری و دمای آن 27 درجه سانتیگراد و سرعت باد 6 متر بر ثانیه و از سمت جنوب شرق است.

رحمانیان گفت: هوای هشتگرد طی 24 ساعت آینده کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش و وزش باد و بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود که بیشینه دما 29 و کمینه دما 11 درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان البرز اظهار داشت: هوای طالقان نیز نیمه ابری و دمای آن 26 درجه سانتیگراد و سرعت باد 6 متر بر ثانیه و از سمت جنوب است.

وی تصریح کرد: آسمان طالقان طی 24 ساعت آینده کمی ابری بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود که بیشینه دما 27 و کمینه دما 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه