پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بارش برف و باران در محورهای 10 استان کشور

خبر

بارش برف و باران در محورهای 10 استان کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راه کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | Buy Branded Footwear & Shoes Online In India

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (یسنا)، درباره آخرین وضعیت جوی در جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بنابر آخرین گزارش‌ها دست کم در 10 استان کشور شاهد بارش باران و برف هستیم که از این میان تمامی محورهای استان‌های کرمانشاه، گیلان، مازندران، لرستان و تهران بارانی گزارش شده است.


وی با بیان اینکه محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با بارش برف گزارش شده است، اظهار کرد: همچنین در ارتفاعات کندوان بخش‌هایی از محور کرج - چالوس و ارتفاعات محور هراز از استان مازندران و گرده حیران در استان‌های اردبیل و گیلان نیز بارش برف گزارش شده است.


حمیدی با بیان اینکه رانندگان برای تردد در محورهای بارانی باید قوانین رانندگی در این شرایط و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند، گفت: رعایت از سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و حرکت مارپیچ از مواردی که در ارتقای ضریب ایمنی سفر نقش زیادی دارد.


رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر جلوگیری می‌کنند، افزود: رانندگی در شرایط برفی نیز تابع مقررات خاصی است بنابراین حتما رانندگان باید نسبت به تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ اقدام کرده و با رعایت دیگر اصول رانندگی در شرایط برفی به سفر خود ادامه دهند.


حمیدی درباره وضعیت ترافیکی در جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر محور قم به گرمسار و محور دیزین به شمشک مسدود است و آن‌طور که مراکز کنترل ترافیک گزارش کردند مشکل و گره ترافیکی خاصی در معابر وجود ندارد.


وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر و وضعیت جوی جاده‌ها از رانندگان خواست پیش از آغاز سفربا شماره تلفن 88255555 تماس گرفته و از وضعیت جوی اطلاع یابند. همچنین برای امداد رسانی به حوادث احتمالی نیز می‌توانند از این شماره استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه