جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر گرد و خاک در راه است

خبر

گرد و خاک در راه است

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی، گرد و خاک در راه است.

به گزارش بخش «محیط زیست» ایسنا، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی امروز چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استانهای واقع در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی، شرق، شمال شرق و مرکز کشور رگبار پراکنده و گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

همچنین در روز پنج شنبه در بخش هایی ازشمال غرب، شمال شرق، دامنه های البرز شرقی، شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

در روز جمعه نیز در شمال غرب، غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و به صورت پراکنده در جنوب شرق کشور رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

امروزچهارشنبه همچنین در برخی نقاط استانهای واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور باد و گرد وخاک پیش بینی می شود. همچنین در بعدازظهر روز پنج شنبه با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد وخاک بر روی کشور عراق، در شمالغرب، غرب، جنوب غرب و بتدریج در روز جمعه علاوه بر مناطق یاد شده در دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور پدیده گردوخاک پیش بینی می شود.

بنابراین گزارش، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در سواحل خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد شدید پیش بینی می شود و خلیج فارس وتنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هوای تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد شدید با پیشینه 14 کمینه 13 و در روز جمعه کمی ابری در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده با پیشینه 15 و کمینه 12 پیش بینی می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه