جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر گزارش هواشناسی؛ طوفان و گرد و خاک در جنوب شرق کشور/ افزایش تدریجی دما

خبر

گزارش هواشناسی؛ طوفان و گرد و خاک در جنوب شرق کشور/ افزایش تدریجی دما

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی دو روز آینده وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک در نوار شرقی کشور رخ می‌دهد، از افزایش تدریجی دما در بیشتر نقاط کشور تا پایان هفته خبر داد.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | FitforhealthShops - The Ultimate all festive nike running shop coupon code FAQ

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آخرین داده‌ها و گزارش‌های هواشناسی بیانگر عبور جبهه سرد از نیمه شمالی کشور است که به تدریج تا اواخر وقت امروز از مرزهای شرقی و شمال شرق کشور خارج می‌شود.

به گفته وی، پیامد عبور ناوه از شرق کشور و حاکم شدن سامانه پرفشار در نیمه شمالی کشور و از ترکمنستان به سوی شرق است که موجب اختلاف فشار قابل توجه بین این مناطق و جنوب سیستان و بلوچستان و دریای عمان خواهد شد که این شرایط موجب وزش باد شدید در سطح زمین و طوفان گرد و خاک در منطقه زابل و نوار شرقی کشور طی امروز و فردا می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه از شدت این شرایط به طور قابل توجهی کاسته می‌شود.

وظیفه اظهار داشت: آسمان کشور در سه روز آینده صاف تا کمی ابری خواهد بود و جو نسبتا آرامی در بیشتر نقاط کشور حاکم می‌شود.

وی افزود: بعدازظهر امروز به سبب رشد ناپایداری‌های همرفتی در ارتفاعات زاگرس جنوبی و برخی مناطق مرکزی تا شرق کشور، رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق محلی وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: دمای هوا به تدریج از فردا تا اواخر هفته روند صعودی دارد و در بیشتر نقاط گرم‌تر می‌شود.

وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید