پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پیش‌بینی وضعیت هوای کشور

خبر

پیش‌بینی وضعیت هوای کشور

طی سه روز آینده در منطقه زابل توفان و گردوخاک ادامه خواهد داشت و وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می‌شود.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - ken griffey nike swingman shoes sale 2017

گودرزی گفت: طی سه روز آینده در منطقه زابل توفان و گردوخاک ادامه خواهد داشت و وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می‌شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "سه شنبه 27 خرداد ماه 93" و فردا در برخی نقاط شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز، در بعد از ظهر و شب رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

گودرزی اظهار داشت: امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و فردا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و در دامنه های البرز مرکزی رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: در فصل گرم بارش ها در بعد از ظهر و شب اغلب رگباری و موقت است و بنابراین انتظار می رود در برخی نقاط استان های یاد شده به طور موقت سبب طغیان رودخانه های فصلی و آب گرفتگی منازل بویژه در نقاط کوهپایه ای و روستایی می شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده در منطقه زابل توفان گردو خاک ادامه خواهد داشت، همچنین استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان و قم در این مدت با وزش باد شدید (10 تا 20 متر بر ثانیه) همراه خواهد بود، وزش باد در مناطق کویری، جنوب سمنان و شرق قم سبب غبارآلود بودن هوای استان تهران می شود.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد و فردا، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و روز پنجشنبه، کمی ابری، در بعدازظهر رشد ابر، در ارتفاعات و وزش باد پیش بینی می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه