جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر ابرهای بارانی امشب از پایتخت می‌روند/ آخر هفته تهرانی‌ها بارانی است

خبر

ابرهای بارانی امشب از پایتخت می‌روند/ آخر هفته تهرانی‌ها بارانی است

آسمان تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن  نیز شاهد وزش باد و گرد و خاک هستیم اما بارش امشب پایان می یابد و بر اساس گزارشات هواشناسی هوای پایتخت پنجشنبه و جمعه بار دیگر بارانی خواهد شد.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | Gucci, Cerchietto Gg Multicolor In Tela , Sb-roscoffShops

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور؛ تهران امروز بارانی است و در مناطق جنوبی آن شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود، فردا کاهش ابر خواهیم داشت و تنها باراش باران تا امشب در پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای امروز تهران 23 درجه سانتی‌گراد است که از فردا افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش ،بارش باران از امشب در تهران قطع می‌شود و اما در پنج‌شنبه و جمعه بارندگی در سطح شهر تهران را شاهد خواهیم بود، امروز برای شمال غرب و غرب کشور و آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندارن، کردستان، ایلام، مرکزی، البرز، همدان، خوزستان، قزوین، سمنان بارش باران به صورت موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از روز چهارشنبه از غرب شاهد موج جدید بارشی خواهیم بود و نیمه غربی کشور در روز پنج‌شنبه و جمعه بارش باران خواهد داشت، همچنین می‌توان گفت شدت بارش‌ها امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، اردبیل، لرستان، شمال خوزستان، همدان و مرکزی است که موجب آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها در این مناطق می‌شود.

 دمای هوای از امروز تا پایان هفته در نوار شمالی کشور افزایش نسبی خواهد داشت، خنک‌ترین منطقه امروز در خراسان جنوبی با 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر پیش‌بینی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه