پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آغاز بارش‌ها در مناطق جنوبی کشور از فردا

خبر

آغاز بارش‌ها در مناطق جنوبی کشور از فردا

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور، گفت: بر همین اساس بارندگی‌ها در مناطق واقع در جنوب کشور از فردا آغاز می‌شود.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | nike mercurial touch elite survey list philippines

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور اظهار داشت: فردا یک سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور می‌شود که به سبب آن بارندگی‌ها در مناطق واقع در جنوب کشور آغاز می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: این سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری تا روز پنج‌شنبه در جنوب کرمان، هرمزگان، تنگه هرمز و جزایر آن و جنوب سیستان و بلوچستان فعال می‌شود که به سبب آن، این استان‌ها شاهد رگبار و رعد و برق خواهند بود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، شدت بارندگی‌ها در مناطق مزبور به میزانی است که آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نخواهد بود.

مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان

وی با اشاره به مواج بودن خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی روزهای آینده، ابراز داشت: به سبب وزش باد حاصل از این سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.

روند افزایش دمای هوا در کشور

نقشینه با اشاره به روند افزایش دمای هوا در کشور، بیان داشت: دمای هوا طی روزهای آینده در کلانشهر تهران افزایش می‌یابد به طوری‌که بیشینه دمای هوای پایتخت طی امروز و دو روز آینده به ترتیب برابر 14، 16 و 18 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

آغاز بارندگی‌ها در شمال غرب کشور در اوایل هفته آینده

وی همچنین از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در جمعه پیش رو خبر داد و بیان داشت: بر همین اساس در اوایل هفته آینده بارندگی‌ها در مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه