شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر افزایش دمای هوا در نوار شمالی کشور - بارش پراکنده در تهران طی 24 ساعت آینده

خبر

افزایش دمای هوا در نوار شمالی کشور - بارش پراکنده در تهران طی 24 ساعت آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دمای هوا تا پایان هفته جاری در نوار شمالی کشور گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه بارندگی‌ها در برخی نواحی کشور اغاز می شود.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | 30 Winter Outfit Ideas to Kill It in 2020 - Best Outfits of Ignited Woman 2019

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تصاویر ماهواره ای هواشناسی و نقشه پیش یابی امروز در مناطقی از شمال شرق کشور بارش پراکنده باران پیش بینی می شودکه انتظار می رود از بعد از ظهر این روز از میزان بارش کاسته شود.

به گفته وی، همچنین در بعد از ظهر و اوایل شب روز گذشته وقوع بارش پراکنده باران در مناطقی از جنوب شرق کشور دور از انتظار نیست.

وظیفه اظهار داشت: روز دوشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه های البرز بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه شمال شرق دور از انتظار نیست.

وی افزود: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر، در شهرهای شمالی بارش پراکنده و وزش باد است. بیشینه دمای پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز معادل 22 درجه سانتیگراد و کمینه دما با دو درجه افزایش نسبت به امروز معادل 13 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه