پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آغاز بارندگی در تهران تا ساعاتی دیگر/ سرعت باد در پایتخت 32 كیلومتر بر ساعت

خبر

آغاز بارندگی در تهران تا ساعاتی دیگر/ سرعت باد در پایتخت 32 كیلومتر بر ساعت

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا ساعاتی دیگر بارندگی در تهران آغاز می شود.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - nike shox pet print pages for kids free dinosaur

حسین نقشینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گرد و غبار در تهران به دلیل وزش باد در تهران و شهریار است. سرعت باد در تهران 32 كیلومتر بر ساعت و در شهریار به 40 كیلومتر رسیده است.

وی افزود: دید افقی در مهرآباد به 500 متر رسیده است و در شهریار 1200 متر است. پیش بینی می شود وزش باد طی روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.

نقشینه ادامه داد: بارش در شهرهای اطراف تهران آغاز شده و احتمال می رود تا ساعاتی دیگر در تهران هم شاهد بارش باران باشیم.

***

ثبت 120 میلی‌متر بارندگی در نوشهر

نوشهر- خبرگزاری مهر: مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بارندگی شدید در شهرستان‌های نوشهر چالوس از ثبت 120 میلی متر بارندگی طی 24 ساعت آینده در شهرستان نوشهر خبر داد.رستم زروری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارندگی ها تا امشب ادامه دارد، گفت: بیشترین میزان بارندگی در شهرستان نوشهر از توابع غرب مازندران به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: شهرستان های معین برای امدادرسانی احتمالی به شهرستان های نوشهر و چالوس آماده شده اند و در این راستا شهرستان نور با عنوان معین شهرستان نوشهر و عباس‌آباد نیز برای چالوس تعیین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی ناشی از آسیب و خسارت در این مناطق گزارش نشده است، تصریح کرد: نیروهای امدادی و خدماتی برای بازگشایی معابر و مسیل های سیلاب در حال فعالیت هستند.

زروری خاطر نشان کرد: بر اساس بارندگی شدید شهرستان های نوشهر و چالوس معابر و خیابان های این شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه