پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر وضعیت آب‌و‌هوای کشور در نخستین روز بهار

خبر

وضعیت آب‌و‌هوای کشور در نخستین روز بهار

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور در نخستین روز سال 93 را تشریح کرد.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | Nike Dunk Low "Vintage Green" - 100 - DQ8580 , LacollesurloupShops - nike lunar apparent price today

مهندس احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز در برخی مناطق مرکز، جنوب، شرق و شمال‌شرق کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده گاهی با رعد وبرق پیش‌بینی شده است، گفت: این سامانه به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، افزود: از روز جمعه در شمال‌غرب، سواحل دریای مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج در شمال‌شرق کشور، ابرناکی و بارش باران و در مناطق مرتفع، بارش برف پیش‌بینی ‌می‌شود و همچنین با نفوذ هوای سرد، دمای هوای نیمه‌شمالی کشور کاهش می‌یابد که این افت دما روز جمعه، اول فروردین 93 در سواحل دریای مازندران و در روز‌های شنبه و یکشنبه در شمال شرق کشور محسوس است.

وظیفه با بیان اینکه روز شنبه، دوم فروردین در سواحل دریای خزر، دامنه‌های شرقی البرز، برخی مناطق مرکز، شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق کشور بارش باران ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: از اواسط روز یکشنبه این سامانه از مرزهای‌ شرقی خارج می‌شود.

به گفته وی روز جمعه در استان‌های گیلان و مازندران و روز شنبه در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌ها شدت بیشتری‌ خواهد داشت و دریای خزر نیز در روزهای جمعه و شنبه مواج پیش‌بینی شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی تهران در روز نخست فروردین نیز به ایسنا، گفت: در این روز آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده از اوایل شب خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای هوا نیز 18 و هشت درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

به گفته وی استان خراسان رضوی نیز برابر آخرین پیش‌بینی‌ها در روز جمعه دارای آسمان نیمه ابری همراه با افزایش ابر و بارش باران و وزش باد از اوایل شب خواهد بود .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه