شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش یوسف کرمی حذف شد/ پایان کار تکواندو با یک مدال نقره

ورزش

یوسف کرمی حذف شد/ پایان کار تکواندو با یک مدال نقره

سرگروه تیم ملی تکواندوی کشورمان اولین دیدار خود در گروه بازنده‌های وزن 80- کیلوگرم مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن را به حریفی از بریتانیا واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | Women's shoes - chandal adidas negro redecilla black hair line - ropa deportiva adidas peru en vivo gratis internet , High boots and others - Trekker boots - DialadogwashShops

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، یوسف کرمی که اولین دیدار خود در وزن 80- کیلوگرم مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن را به "نیکولاس گارسیا" از اسپانیا واگذار کرده بود، با راهیابی این تکواندوکار به دیدار نهایی شانس حضور در گروه بازنده‌های این وزن را پیدا کرد تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

کرمی در این مرحله نخستین مبارزه خود را مقابل "محمد لاتلو" از بریتانیا برگزار کرد و با وجود تلاش بسیار با نتیجه 11 بر 7 تن به شکست داد و از دور مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن وداع کرد.

یوسف کرمی با تحمل دو شکست به کار خود در مسابقات تکواندوی المپیک المپیک 2012 لندن پایان داد. تکواندوی ایران در جریان این مسابقات فقط به یک مدال نقره توسط محمد باقری معتمد در وزن دوم دست یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه