شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ساعی: انتظار ما از کرمی بیشتر از این بود/ شکست حاصل کار یک تیم است

ورزش

ساعی: انتظار ما از کرمی بیشتر از این بود/ شکست حاصل کار یک تیم است

مدیر فنی تیم ملی تکواندوی کشورمان با بیان اینکه انتظارش از سرگروه تیم ملی بیشتر از این بود گفت: کرمی در مبارزه برابر حریف اسپانیایی یوسف همیشگی نبود و باخت.

adidas calabasas cream factory san jose menu - GZ3194 - adidas Ultra Boost 2021 White Multicolor | FitforhealthShops - Custom Air Force 1 - Sneaker selbst gestalten - nike air huarache ultra size guide

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، هادی ساعی ظهر امروز جمعه و پس از شکست یوسف کرمی برابر حریفی از اسپانیا در اولین مبارزه رقابت‌های وزن 80 کیلوگرم تکواندو گفت: یک روز ممکن است روز یک ورزشکار نباشد. امروز از آن روزهایی بود که روز یوسف کرمی نبود. او صبح امروز آنقدر خوب تمرین می‌کرد که ما حرکت پایش را نمی‌دیدیم اما نمی‌دانم چرا در مصاف حریف اسپانیایی اینگونه مبارزه کرد.

قهرمان پیشین المپیک خاطرنشان کرد: همیشه داشتن تجربه در المپیک سودمند نیست، چرا که ممکن است برای یک ورزشکار ایجاد استرس کند. یوسف کرمی هم با اینکه از تجربه بالایی برخوردار بود اما استرس داشت، چرا که توقع از او بالا رفته بود. با این حال اعتقاد دارم کرمی، یوسف همیشگی نبود و نتوانست مبارزه خوبی را ارائه کند.

هادی ساعی افزود: انتظار ما از یوسف کرمی و تکواندو بیشتر از این بود اما انتظارات‌مان برآورده نشد.

مدیر تیم‌های ملی تکواندو در پاسخ به این پرسش که "غیبت رضا مهماندوست چقدر در این نتایج تاثیرگذار بود؟"، گفت: شکست و پیروزی حاصل کار یک تیم است و یک نفر خیلی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه