شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش آغاز شاگردان خادم با یک فینالیست/ از شوک رحیمی تا جنگندگی گودرزی

ورزش

آغاز شاگردان خادم با یک فینالیست/ از شوک رحیمی تا جنگندگی گودرزی

مرحله مقدماتی پیکارهای اوزان 55 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن در حالی به پایان رسید که صادق گودرزی با جنگندگی به فینال رسید و حسن رحیمی هم ناباورانه حذف شد.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | nike kd 7 ext long tail black line for sale - 401 – Ietp - New Air Jordan 1 High OG OSB DIAN Blue Chill Sorrowful CD0463

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، پیکارهای اوزان 55 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز درسالن اکسل آغاز شد که طی آن حسن رحیمی و صادق گودرزی از کشورمان به میدان رفتند. در پیکارهای این دو وزن نتایج زیر رقم خورد:

گودرزی با جنگندگی به فینال رسید
صادق گودرزی، دارنده دو مدال نقره و یک برنز رقابت‌های جهانی به عنوان یکی از مدعیان اصلی پای به پیکارهای وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک گذاشت که با فینالیست شدنش نیز مهر تاییدی بر این ادعا زد. گودرزی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم به مصاف "کریل ترزیف"، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن از بلغارستان رفت. گودرزی در این کشتی موفق شد طی رقابتی حساس و نزدیک با نتایج (5 بر صفر) و (3 بر یک) از سد این حریف بگذرد.

آزادکار شایسته کشورمان پس از این پیروزی با روحیه‌ای مضاعف راهی دیدار بعدی و مصاف با "سوسلان تگیف" ازبکستانی شد که در این دیدار هم توانست نایب قهرمان المپیک 2008 پکن را از پیش رو بردارد. گودرزی در این دیدار حساس با نتایج (3 بر صفر) و (یک بر یک) به پیروزی رسید تا با صعود به مرحله نیمه نهایی رودرروی "گابورهاتوس" از مجارستان قرار گیرد.

خوشبختانه نوار پیروزی‌های این آزادکار عنواندار و توانمند کشورمان در مرحله نیمه نهایی المپیک 2012 لندن هم قطع نشد و گودرزی توانست در این کشتی حساس با نتایج (2 بر صفر) و (2 بر صفر) به پیروزی دست یابد تا ضمن راهیابی به فینال وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن، نخستین مدال کشتی آزاد ایران در این پیکارها را مسجل کند.

از سوی دیگر "دنیس سارگوش" روس و "جوردن باروس" آمریکایی برای مشخص شدن حریف گودرزی در فینال به مصاف هم رفتند که در نهایت جوردن باروس با غلبه بر حریف قدرتمند روس خود به فینال رسید. به هر حال امیدواریم گودرزی بتواند امشب در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم بازی‌های المپیک 2012 لندن انتقام شکست در فینال رقابت‌های جهانی 2011 استانبول و جام جهانی 2012 آذربایجان را از این حریف نامدار آمریکایی بگیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه