شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش باقری معتمد: مردم مرا ببخشند

ورزش

باقری معتمد: مردم مرا ببخشند

عضو تیم ملی تکواندوی ایران در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک پس از کسب عنوان دومی این رقابت‌ها گفت: مردم برایم خیلی دعا کردند اما نتوانستم مدال طلا بگیرم.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | 100 Release Instant - neon green and oregon nike shox shoes women sale - Peaceminusone x boys nike hyperdunks 2013 black friday deals DH2482 - SBD

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محمد باقری معتمد پس از مبارزه در فینال پیکار‌های وزن 68- کیلوگرم مسابقات تکواندوی بازی‌های المپیک که بامداد امروز جمعه در سالن اکسل شهر لندن برگزار شد و به نایب قهرمانی وی انجامید ضمن بیان این مطلب افزود: می‌دانم که در شب قدر مردم مرا خیلی دعا کردند اما باید مرا ببخشند که نتوانستم مدال بگیرم.

وی با بیان اینکه حریفانش عنوان‌دار بودند و او توانست تا فینال همه آنها را شکست دهد در مورد دلایل شکستش برابر حریف ترکیه‌ای گفت: انگار سرنوشت مدال طلای من به این حریف ترکیه‌ای بسته شده است. او گربه سیاهم شده و چندین بار است که به این تکواندوکار ترکیه‌ای می‌بازم.

معتمد خاطرنشان کرد: با اینکه این حریف ترک را در رقابت‌های جهانی بردم اما در بقیه مسابقات همیشه به او باخته‌ام. باید تمریناتم را افزایش دهم تا در آینده بتوانم به پیروزی و موفقیت بیشتری دست پیدا کنم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه