شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش "استیون لوپز" آمریکایی حذف شد/ برتری حریفان حاجی‌پور و کرمی

ورزش

"استیون لوپز" آمریکایی حذف شد/ برتری حریفان حاجی‌پور و کرمی

آغاز دور دوم رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک 2012 لندن شکست نماینده آذربایجان را در پی داشت تا پرافتخارترین تکواندوکار جهان از دور مسابقات حذف شود.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | IetpShops , 105 Release Date Info - Travis Scott Fragment nike lunar speed lite 2 blue eyes full episodes High Military Blue DH3227 - nike air maxes for women shoes free patterns

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، در ادامه روز سوم از رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک 2012 لندن و در پیکارهای وزن 80- کیلوگرم این مسابقات "مائورو سارمینتو" از ایتالیا موفق شد با نتیجه 2 بریک از سد "رامین عزیزوف" آذربایجانی عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

همین نتیجه سند حذف استیون لوپز آمریکایی را امضا کرد. " لوپز" که پنج مدال طلای جهانی، دو مدال طلا و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد، در اولین دیدارش مقابل "رامین عزیزف" از آذربایجان قرار گرفت و در پایان راند سوم با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد.

شگفتی دوم این وزن بعد از باخت لوپز، شکست یوسف کرمی، سرگروه تیم ملی تکواندوی کشورمان مقابل "نیکولاس گارسیا" از اسپانیا بود. اگر این اسپانیایی که در دور دوم "محمد لاتلو" از انگلستان را شکست داد در پیکار با سارمنیتوی ایتالیایی پیروز شده و راهی مرحله فینال شود، کرمی می‌تواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز تلاش کند.

این نتایج درحالی رقم خورد که حریف استرالیایی سوسن حاجی‌پور در وزن 67- کیلوگرم مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن در بخش بانوان راهی مرحله نیمه نهایی شده و اگر در این مرحله مقابل "نور تاتار" از ترکیه  پیروز شود، حاجی‌پور نیز می‌تواند شانس خود را برای کسب مدال برنز آزمایش کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه