شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رحیمی ناباورانه حذف شد

ورزش

رحیمی ناباورانه حذف شد

حسن رحیمی، آزادکار وزن 55 کیلوگرم تیم کشتی ایران در شرایطی به میدان رفت که تمامی کارشناسان این رشته او را مستحق مدال می‌دانستند. رحیمی با کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی 2011 استانبول و شکستن طلسم 10 ساله ناکامی سبک وزن‌های ایران در رقابت‌های جهانی، امید زیادی به کسب مدال در المپیک 2012 لندن داشت و با آمادگی قابل ملاحظه‌ای پای به این پیکارها گذاشت اما شکست زودهنگام و ناباورانه او برابر "آمیت کومار" هندی باعث بهت و حیرت همگان شد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | womens air max 90 iron - 134 Air Jordan 1 High OG "University Blue" 2021 For Sale - 555088

حسن رحیمی در نخستین دیدار خود برابر "نارانباتار بایارا" از مغولستان موفق شد این حریف تکنیکی خود را در دو تایم متوالی با نتایج (2 بر صفر) و (3 بر صفر) از پیش رو بردارد و در دور دوم شد به مصاف "آمیت کومار" از هندوستان برود.

آزادکار وزن 55 کیلوگرم کشورمان در این دیدار در حالی که چیزی برای پیروزی بر حریف کم نداشت، ناباورانه در یک کشتی پر افت و خیز با نتایج (یک بر صفر)، (صفر بر یک) و (یک بر یک) تن به شکست داد و به صعود این حریف هندی به فینال چشم دوخت.

متاسفانه این حریف هندی برابر کشتی گیر توانمندی از گرجستان باخت تا رحیمی هم با حذف از گروه شانس مجدد، وداعی زودهنگام با المپیک 2012 لندن داشته باشد. در این وزن "جمال اوتار سلطانوف" از روسیه و "ولادمیر خینچگاشویلی" از گرجستان به فینال راه یافتند و امشب برای مشخص شدن قهرمان وزن 55 کیلوگرم المپیک 2012 لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیکارهای رده بندی و فینال اوزان 55 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن امشب در سالن اکسل شهر لندن برگزار خواهد شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران در حال حاضر یک مدال نقره خود در وزن 74 کیلوگرم را مسجل کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه