شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش چرا بهترین مربی جهان در آستانه المپیک برکنار شد؟ - چه کسی تکواندو را به این روز انداخت؟

ورزش

چرا بهترین مربی جهان در آستانه المپیک برکنار شد؟ - چه کسی تکواندو را به این روز انداخت؟

نتایج ضعیف تیم تکواندو ی ایران در المپیک همه را ناامید کرد ، با آغاز رقابت‌های تکواندو متاسفانه پیش بینی منتقدان درست از آب درآمد، چون کادر فنی جدید تیم ملی نتوانست انتظار را برآورده سازد،عملکرد ضعیف ملی پوشان و حذف ناباورانه یوسف کرمی و خداحافظی تنها تکواندو کار زن ایران در المپیک نشان داد برکناری رضا مهماندوست بهترین مربی جهان تصمیمی اشتباه بود که ایران را از دستیابی به نشان‌های ارزشمند محروم کرد.پس از نتایج ضعیف تیم ملی تکواندوی ایران پولادگر و ذوالقدری باید پاسخگو باشند.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

تنها تکوانو کار خوب ما در این رقابتها محمد باقری معتمد بود که چهارمین مدال نقره و نهمین مدال کاروان ایران را به دست آورد ولی حریف استرالیایی سوسن حاجی‌پور از راه‌یابی به فینال مسابقات تکواندو باز ماند تا ملی‌پوش ایران از این رقابت‌ها حذف شود.


به گزارش «تابناک»، یوسف کرمی در رقابت های شانس مجدد مقابل حریف انگلیسی خود شکست خورد و با دو باخت و کسب تنها 9 امتیاز با المپیک لندن وداع کرد.


کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که در نخستین دیدار خود مقابل حریف اسپانیایی شکست خورده بود، با فینالیست شدن گارسیا در بخش شانس مجدد فرصت رسیدن به مدال برنز را پیدا کرد، اما مقابل لوتالو محمد از انگلیس با ارائه عملکردی ضعیف شکست خورد تا تنها با کسب 9 امتیاز به کار خود در المپیک پایان دهد.


برکناری ناگهانی رضا مهماندوست با انتقاد بسیاری از کارشناسان همراه شد، اما کمیته فنی فدراسیون تکواندو به صورت عجیبی از حذف مهماندوست حمایت کرد تا فریبرز عسگری بدون هیچ تجربه‌ای در عرصه بین المللی هدایت تیم ملی را برعهده گیرد،


 انتصاب فریبرز عسگری با مخالفت طیف گسترده‌ای از کارشناسان و منتقدان رو به رو شد اما محمد پولادگر زیر حکم مربیگری وی را امضا کرد تا او به عنوان جانشین مهماندوست هدایت تیم ملی تکواندو ایران را برعهده گیرد.


تیم ایران که با هدایت  رضا مهماندوست پیش از این در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۰۸ چین، جام جهانی ۲۰۱۰ ارومچی و قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۱۰ به مقام نخست دست یافته بود از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، بهترین مربی مرد جهان انتخاب شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه