شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رحیمی مغلوب حریف هندی شد/ تیم کشتی آزاد غافلگیر شد

ورزش

رحیمی مغلوب حریف هندی شد/ تیم کشتی آزاد غافلگیر شد

آزادکار وزن 55 کیلوگرم کشتی کشورمان دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک 2012 لندن را با شکست مقابل حریف گمنامی از هند پشت سر گذاشت.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | 572548C , buy cheap nike spizike , Where To Buy , michael jordan number 13 for sale , Converse Chuck Taylor Inequality Earthy Tones String

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، حس رحیمی در دومین دیدار خود در پیکارهای کشتی آزاد المپیک 2012 لندن به مصاف "آمیت کومار" از هندوستان رفت و در یک کشتی پر افت و خیز با نتایج (یک بر صفر)، (صفر بر یک) و (یک بر یک) تن به شکست داد.

بدین ترتیب کشتی گیر هندی در دور بعد رودرروی برنده مسابقه "رادوسلاو ولیکوف" از بلغارستان و "ولادمیر خینچگاشویلی" از گرجستان قرار می‌گیرد. رحیمی نیز در صورت صعود این آزادکار هندی به فینال در گروه شانس مجدد می‌تواند برای مدال برنز بجنگد.

پیکارهای اوزان 55 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن اکسل آغاز شده و امشب با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان به پایان خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه