شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش شوک بزرگ به تکواندوی ایران در المپیک لندن/ یوسف کرمی باخت

ورزش

شوک بزرگ به تکواندوی ایران در المپیک لندن/ یوسف کرمی باخت

سرگروه تیم ملی تکواندوی کشورمان پیکارهای خود در مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن را با شکست مقابل نماینده اسپانیا آغاز کرد تا برای رفتن به گروه بازنده‌ها در انتظار فینالیست شدن حریف خود باشد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Orange FX5725 For Sale - adidas gauntlet 2019 schedule silver - 2021 Nasa x adidas Originals ZX 2K Boost White/Grey

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، در ادامه مبارزات روز سوم رقابت‌های تکواندوی المپیک 2012 لندن یوسف کرمی، سرگروه تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود به مصاف "نیکولاس گارسیا" از اسپانیا رفت.

کرمی در این مبارزه که در وزن سوم مسابقات تکواندوی المپیک لندن برگزار شد، همان تکواندوکار همیشگی نبود و به نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. کرمی راند اول این دیدار را با امتیازی که در پنج ثانیه پایانی کسب کرد یک بر صفر به سود خود خاتمه داد.

در راند دوم تکواندوکار اسپانیایی جبران کرد و با یک ضربه روی سر و صورت کرمی سه امتیاز گرفت و 4 بر یک پیش افتاد. برتری تکواندوکار اسپانیایی در راند سوم نیز ادامه پیدا کرد و در نهایت با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

با این شرایط یوسف کرمی برای دستیابی به مدال برنز المپیک باید در انتظار صعود این حریف اسپانیایی به دیدار نهایی باشد تا در گروه بازنده‌های وزن 80- کیلوگرم مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن به میدان برود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه