شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دومین پیروزی برای نماینده 74 کیلوگرم ایران/ گودرزی به نیمه نهایی رسید

ورزش

دومین پیروزی برای نماینده 74 کیلوگرم ایران/ گودرزی به نیمه نهایی رسید

آزادکار باتجربه وزن 74 کیلوگرم کشتی ایران موفق شد دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک 2012 لندن را هم با پیروزی پشت سر گذاشته و راهی دیدار نیمه نهایی شود.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | SBD - 100 Release Date - nike free hyperfeel cheap women boots shoes sale Tech Grey CT8527 - lunar glides by nike cleats for sale on craigslist

به گزارش خبرنگاز اعزامی مهر به لندن، صادق گودرزی که در نخستین دیدار خود برابر آزادکار بلغارستانی در یک کشتی زیبا و توفانی به پیروزی رسید در دومین کشتی مقابل "سوسلان تگیف" ازبکستانی قرار گرفت و موفق شد با غلبه بر این حریف توانمند راهی مرحله نیمه نهایی شود.

گودرزی در این دیدار حساس با نتایج (3 بر صفر) و (یک بر یک) به پیروزی رسید تا در مرحله نیمه نهایی رودرروی برنده دیدار "گابورهاتوس" از مجارستان و "عبدالسلام شاپیف" از قزاقستان قرار گیرد.

پیکارهای اوزان 55 و 74 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن اکسل آغاز شده و امشب با مشخص شدن نفرات برتر این اوزان به پایان خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه