شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کاروان ایران صاحب دهمین مدال خود شد: گودرزی به نائب قهرمانی المپیک قناعت کرد

ورزش

کاروان ایران صاحب دهمین مدال خود شد: گودرزی به نائب قهرمانی المپیک قناعت کرد

تابناك، کاروان ورزشی کشورمان در روز چهاردهم رقابت ها پنج نماینده را به میدان فرستاد که از بین آنها تنها صادق گودرزی توانست در فینال وزن 74 کیلو کاروان ورزشی کشورمان را صاحب دهمین مدال خود کند.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

صادق گودرزی کشتی گیر 74 کیلوگرم کشورمان با شکست برابر حریف آمریکایی خود به مقام نائب قهرمانی المپیک قناعت کرد.

صادق گودرزی کشتی گیر ملایری کشورمان در نخستین روز رقابت های کشتی آزاد المپیک لندن با شکست حریفانی از بلغارستان، مجارستان و ازبکستان به فینال رقابت های المپیک رسید و در برابر جردن باروس آمریکایی قرار گرفت که پیش از این دو بار به او باخته بود.

حریف سرحال و آماده گودرزی در فینال المپیک هم راهی جز شکست برای این جوان شایسته کشورمان باقی نگذاشت و در ثانیه های پایانی هر دو وقت اول و دوم با گرفتن امتیاز قهرمانی المپیک را برای کشورش به ارمغان آورد.

صادق گودرزي نايب قهرمان جهان در سال هاي 2010 و 2011 و برنده مدال برنز جهان در سال 2009

پنج نماینده ایرانی که در چهاردهمین روز رقابت ها به میدان رفته بودند یکی یکی حذف شدند تا تنها این صادق گودرزی باشد که کاروان کشتی کشورمان را صاحب مدال کند.


باخت در بازي طلایی

سوسن حاجی پور نخستین ورزشکار ایرانی بود که ساعت 13:00 به وقت تهران به مصاف حریف خود رفت.

نماينده تکواندوي کشورمان در وزن 67- کيلو در ديدار اول خود به مصاف کارمن مارتن از استراليا رفت. این رقابت و در پایان راند سوم با تساوی 4 بر 4 به راند طلایی کشیده شد تا در این راند این کارمن مارتن استرالیایی باشد که با کسب یک امتیاز طلایی تکواندو کار کشورمان را از دور رقابت حذف کند.

این درحالی است که حاجی پور راند اول و دوم را با برتری 3-2 به پایان رسانده بود ولی در راند سوم با ازدست دادن امتیاز توانست بازی راب ه تساوی بکشاند اما در راند طلایی از پس حریف خود برنیامد و حذف شد.

حکیمی از راه یابی به نیمه نهایی باز ماند

آرزو حکیمی قایق ران جوان کشورمان هم در رقابت های کایک مسافت 200 متر نتوانست حد نصاب لازم را کسب کند و از راه یابی به نیمه نهایی باز ماند.

جکیمی ساعت 13:42 دقیقه امروز به وقت تهران به مصاف قایق ران هایی از چين، بريتانيا، لهستان، اسپانيا، کوبا و صربستان رفت و با زمان 44 ثانيه 576 هزارم ثانيه در گروه خود آخر شد و از صعود به نيمه‌نهايي بازماند.

شکست سنگین یوسف کرمی

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان که در رقابت های المپیک با قرعه سختی مواجه شده بود در نخستین دیدار خود با نتیجه ای سنگین بازی را به گارسیا از اسپانیا واگذار کرد و در آستانه حذف از رقابت های المپیک قرار گرفت.

گرچه یوسف کرمی بازی را بسیار قبراق و آماده آغاز کرد اما این گارسیا بود که در راند دوم و سوم با وارد کردن دو ضربه سه امتیازی و اختلاف امتیاز خود را با کرمی زیاد کند و سرانجام در پایان با نتیجه 8 بر 2 کاپیتان تیم ملی کشورمان را شکست دهد.

رحیمی هم حذف شد

حسن رحیمی آزاد کار 55 کیلویی کشورمان گرچه شروع امیدوار کننده ای داشت اما در دومین رقابت خود برابر حریف هندی خود نتیجه را واگذار کرد تا نخستین آزادکار کشورمان از دور رقابت ها حذف شود.

حسن رحيمي در نخستين کشتي خود از ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف "بايارا ناران باتار" از مغولستان قرار گرفت و در دو تايم (2-0، 3-0) به برتري رسيد.

رحیمی در دومین دیدار خو به مصاف آميت کومار از هندوستان رفت و در پایان با شکست 3 بر 1 برابر این کشتی گیر هندی سایه حذف را بر سر خود دید.

دیری نپایید که کومار در رقابت بعدی خود برابر خينچگاشويلي از گرجستان 6 بر صفر شکست خورد تا رحیمی از دور رقابت ها حذف شود.

صادق پر امید ما

صادق گودرزی در خالی نخستین بازی خود را اغاز می کرد که تمامی نمایندگان امروز ما پیش از این از دور رقابت ها حذف شده بودند.

او که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود در نخستین دیدار خود به مصاف ترزيف از بلغارستان رفت و در دو تایم پیاپی وی را با نتایج  (5-0، 3-0) شکست داد.

ساعت 17:55 دقیقه به وقت تهران دومین رقابت صادق گودرزی برابر "سوسلان تگي‌اف" از ازبکستان برگزار شد.

حریف ازبک هم نتوانست سد راه ایین کشتی گیر جوان شود و در دو تایم پیاپی بازی را به گودرزی واگذار کرد. تا امیدها برای کسب مدال این کشتی گیر کشورمان دو چندان شود.

یک ساعت بعد این صادق گودرزی بود که با زیرهای پیاپی خود امان از گابور هاتوس مجار بریده بود و به این ترتیب در دو وقت پیاپی و با نتایج مشابه 2 بر صفر بر حریف خود غلبه کرد و راهی فینال شد تا دهمین مدال کاروان ورزشی کشورمان مسجل شود.

دیدار فینال صادق گودرزی ساعت 23:20 به وقت تهران برگزار می شود.

گودرزی نائب قهرمان المپیک شد
 صادق گودرزی با شکست در دیدار پایانی رقابت های 74 کیلوگرم به مقام نائب قهرمانی المپیک دست یافت.

جوردن باروس آمریکایی که سابقه دو پیروزی در برابر گودرزی را داشت در این دیدار هم با سرعت و چالاکی خود در ثانیه های پایانی هر دو وقت با زیرکی گودرزی را خاک کرد و به پیروزی در هر دو وقت متوالی دست یافت و قهرمان المپیک شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه