شنبه, 15ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش آزادکاران اوزان دوم حریفان خود را شناختند/ قرعه بسیار سخت شاگردان خادم

ورزش

آزادکاران اوزان دوم حریفان خود را شناختند/ قرعه بسیار سخت شاگردان خادم

مسعود اسماعیل‌پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی، آزادکاران اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی کشورمان در بازی‌های المپیک 2012 لندن، عصر امروز جمعه روی باسکول وزن کشی رفتند و حریفان خود را شناختند.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، مراسم وزن کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک لندن عصر امروز  جمعه در سالن اکسل شهر لندن برگزار شد که طی آن نمایندگان کشورمان با قرعه‌های بسیار سختی مواجه شدند.

براین اساس در وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک لندن مسعود اسماعیل‌پور در دور اول با "تورس سروانتس" از مکزیک روبه‌رو می‌شود که در صورت پیروزی در این مسابقه در دور دوم باید به مصاف "دورن ژوماگازیف" از قزاقستان مسابقه دهد. در گروه اسماعیل‌پور، "بسیک کودوخوف" از روسیه، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، "آناتولی گویدا" از بلغارستان، "فرانکلین گومز" از پورتوریکو، برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان و "ری جانگ میونگ" از کره شمالی حضور دارند.

احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم این مسابقات در دور نخست با "بایداشف" از قزاقستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار "یوسف عبدالسلام‌اف" از تاجیکستان، نایب قهرمان المپیک پکن و "حاجی مراد نورماگموداف"، کشتی گیر داغستانی الاصل ارمنستان روبه‌رو می‌شود. "آنزور اوریشف" از روسیه، "زوربیک سوخی‌یف" از ازبکستان قهرمان جهان، "جیک هربرت" از آمریکا، دارنده مدال نقره جهان و "مارتینتز" از کوبا و "ابراگیم آلداتوف" از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند. تمام کشتی گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا "اسپینال" از پورتوریکو و "گاتسیف" از بلاروس سرشناس‌ترین نفرات هستند.

در وزن 120 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن کمیل قاسمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با "بوهلار" از کانادا روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار "آرتور تایمازوف" از ازبکستان، قهرمان المپیک و "متیو هین" از آلمان روبه‌رو می‌شود. "تراول دلاگنف" از آمریکا عنواندار جهان، "الکسی شیماروف" از بلاروس قهرمان جهان و "دانیل لیگتی" از مجارستان در گروه قاسمی هستند. "بلال ماخوف" روس در گروه پایین وزن 120 کیلوگرم کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارد.

پیکارهای اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 فردا (یکشنبه) در سالن اکسل شهر لندن آغاز می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه