پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بدانیم و سفر کنیم - ملزومات سفر با خودروی شخصی

خبر

بدانیم و سفر کنیم - ملزومات سفر با خودروی شخصی

این روز‌ها با توجه به بنزین 700 تومانی با خودروی شخصی سفر رفتن دل شیر می‌خواهد و وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، قطار و هواپیما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال سفر با اتومبیل شخصی شرایط و ملزوماتی دارد که رعایت آنها در سفر می‌تواند کمک‌حال شما باشد.

LTB - JuzsportsShops | adidas

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه گردشگری ـ این روز‌ها با توجه به بنزین 700 تومانی با خودروی شخصی سفر رفتن دل شیر می‌خواهد و وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، قطار و هواپیما بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
با این حال اگر شما توانسته‌اید با حذف سفرهای درون‌شهری با وسیله نقلیه شخصی، مقداری بنزین برای یک مسافرت ذخیره کنید این مطلب را بخوانید. سفر با اتومبیل شخصی شرایط و ملزوماتی دارد که رعایت آنها در سفر می‌تواند کمک‌حال شما باشد. عده‌ای اعتقاد دارند.
 
پر کردن باک بنزین و چک کردن آب رادیاتور ماشین برای سفر کردن کافی است. اما قبل از سفر ماشین نیاز به بازدید فنی دارد. این بازدید از چند مرحله تشکیل می‌شود. اول بازدید کامل چهار‌چرخ است. در این مرحله باید باد لاستیک‌ها تنظیم شده، لنت‌های ترمز چک شده و در صورت نیاز تعویض شود. مرحله بعدی بازدید روغن موتور، روغن ترمز، کلاچ و واسگازین است. تمیز و پربودن روغن و واسگازین باعث می‌شود دنده ماشین راحت‌تر عوض شود. همچنین پر کردن آب باتری، آب رادیاتور و آب منبع شیشه‌شور خودرو الزامی است.
 
تعدادی قطعات و لوازم یدکی ابزارآلات نیز هستند که نبودشان در ماشین در بعضی موارد می‌تواند شیرینی‌های مسافرت را تلخ کند. از ابزار‌هایی که باید در ماشین حتما موجود باشد می‌توان به پیچ‌گوشتی، انبردست، آچار چرخ، جک، زاپاس و چراغ‌قوه اشاره کرد.
قطعات مورد نیاز در سفر نیز عبارتند از تسمه پروانه، شمع و پلاتین که همگی از قطعات مصرفی و مورد نیاز هستند.
 
به همراه داشتن یک گالن 4 لیتری بنزین، یک گالن 4 لیتری آب و یک قوطی روغن ترمز را هم فراموش نکنید. زیرا در شرایط فعلی اگر ساعت‌ها هم کنار جاده منتظر بمانید کمتر کسی پیدا می‌شود که به شما بنزین بدهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید