سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان رالی مرگ در 30 کیلومتری تخت‌جمشید

یادمان

رالی مرگ در 30 کیلومتری تخت‌جمشید

رالی اتومبیلرانی بین‌المللی شیراز که پیش از این برخی نسبت به برگزاری آن در محدوده تخت‌جمشید هشدار داده و آن منطقه را مناسب برگزاری رالی نمی‌دانستند، حادثه‌ساز شد؛ حادثه‌ای که یک کشته و یک زخمی داشته است.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Converse Chuck Taylor Platform Earthy Tones Egret , Where To Buy , IetpShops , nike roshe boys size 1 midnight dress pants , 572547C

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ یکی از خودروهای حاضر در رالی بین‌المللی شیراز در 30 کیلومتری تخت‌جمشید دچار حادثه شد. در نتیجه این سانحه یکی از سرنشینان خودرو دچار مرگ مغزی شد.
 
به گزارش CHN رالی اتومبیلرانی بین‌المللی شیراز که پیش از این برخی نسبت به برگزاری آن در محدوده تخت‌جمشید هشدار داده و آن منطقه را مناسب برگزاری رالی نمی‌دانستند، حادثه‌ساز شد؛ حادثه‌ای که یک کشته و یک زخمی داشته است.
 
در تست نخست روز دوم که در شمس‌آباد مرودشت برگزار شد، خودروی یکی از تیم‌های داخلی حاضر در مسابقات پس از پرش یکی از مسیر‌ها در هنگام نشستن دچار حادثه شد، به‌گونه‌ای که راننده و نقشه‌خوان به شدت آسیب دیدند. شدت آسیب‌دیدگی به حدی بود که نقشه‌خوان دچار مرگ مغزی شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه