پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان شمارش معکوس برای تخریب پل محمدحسن خان بابل!

یادمان

شمارش معکوس برای تخریب پل محمدحسن خان بابل!

حفاظ جنوبی پل محمدحسن‌خان در شهرستان بابل به میزان حدودا دو متر فرو ریخت تا شمارش معکوس برای تخریب این اثر باستانی آغاز شود.

75% - تسوق أونلاين في السعودية مع خصم 25 , أحذية ازياء رياضية الجري للرجال , adidas copa mundials in color today schedule 2016 , نمشي | Nina Leonard, Cardigan a manica lunga con fiocco sul retro , Sb-roscoffShops

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پل محمدحسن خان از آثار معماری و بناهای تاریخی شهرستان بابل با قدمت متعلق به دوره قاجاریه است که در سال‌های اخیر در سایه بی‌توجهی مسئولان در حال تخریب است.

دوستداران آثار تاریخی و فعالان میراث‌فرهنگی نسبت به تردد خودروها از روی این پل تاریخی اعتراض داشته و خواهان توقف تردد برای جلوگیری از تخریب این پل هستند.

متاسفانه با توجه به پیگیری‌های انجام شده و درخواست اداره‌کل میراث فرهنگی استان مبنی بر بسته شدن پل تاریخی محمدحسن‌خان، جلسه‌ای در این مورد پشت درب‌های بسته در فرمانداری بابل برگزار شد و

از ورود خبرنگار ممانعت به عمل آمد تا تصمیمات گرفته شده در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

به نظر می‌رسد صورتجلسه این تصمیمات عبور و مرور در این پل را بلامانع دانسته است اما فرماندار بابل در تماس تلفنی قول پیگیری این موضوع را دادند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش هشدار تخریب این پل توسط رسانه‌ها به مسئولان مربوطه داده شد، اما نبود اراده و دغدغه لازم وضعیت این پل تاریخی را وخیم‌تر کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه