پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش فرهاد پورغلامی: بازیکنانم غفلت کردند و پیروزی را از دست دادند/ دو تعویض اجباری به ما لطمه زد

ورزش

فرهاد پورغلامی: بازیکنانم غفلت کردند و پیروزی را از دست دادند/ دو تعویض اجباری به ما لطمه زد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مصدومیت دو مدافع میانی تیمش را در رقم خوردن نتیجه تساوی برابر استقلال موثر دانست.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | IetpShops , New Balance 327 Moonbeam Leopard , men air max jordan 13 , 4011496719 , Where To Buy

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد پورغلامی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: ما بازی را کنترل کردیم و در نیمه اول به گل رسیدیم اما به خاطر مصدومیت دو مدافع میانی و تعویض اجباری که انجام دادیم تمرکزمان برهم خورد و گل تساوی را دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه به بازیکنانش هشدار داده بود که مراقب ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین استقلال باشند خاطرنشان کرد: وقتی دو مدافع میانی را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم استقلال فشارش را بیشتر کرد و روی غفلت بازیکنان ما به گل تساوی رسید. با این حال کسب یک امتیاز از تهران هم برای ما باارزش است.

پورغلامی با بیان اینکه مشکلات مالی ملوان برطرف شده و کادر فنی دیگر دغدغه ای مسائل را ندارد در مورد پیشنهاد کارلوس کی روش مبنی بر استفاده از مازیار زارع در خط دفاعی گفت: از دید من این دخالت در امور تیم نیست بلکه پیشنهاد یک همکار است که باید در مورد آن فکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تمارض بازیکنانش در دیدار با استقلال را رد کرد و گفت: دو بازیکنی که تماشاگران نسبت به مصدومیت آنها اعتراض داشتند به خاطر همین مصدومیت تعویض شدند که به ما ضربه زد. این که می گویند بازیکنان ما تمارض کردند را قبول ندارم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه