شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته چهارم ليگ برتر فوتبال - كسب نخستين امتياز مس برابر استقلال

ورزش

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال - كسب نخستين امتياز مس برابر استقلال

تيم فوتبال مس كرمان موفق شد در خانه استقلال را با تساوي بدون گل متوقف كند تا اولين امتياز خود را در فصل جديد ليگ برتر كسب كند.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | Air Jordan 4 Retro "Metallic Red" - nike air lightning low shoes - CT8527 - 112

به گزارش ايسنا، تيم‌هاي فوتبال مس كرمان و استقلال از ساعت 22:30 در كرمان به مصاف يكديگر رفتند كه اين ديدار با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد. كرماني‌ها با اين تساوي به اولين امتياز خود از چهار بازي ابتدايي فصل جديد دست يافتند. در اين ديدار رضا عنايتي، وحيد اسماعيل بيگي و ميلاد جهاني از مس و حنيف‌عمران‌زاده از استقلال با كارت زرد داور جريمه شدند.

استقلال با اين تساوي 7 امتيازي شد و در جايگاه هشتم جدول قرار گرفت. مس كرمان نيز با يك امتيازي كه از اين بازي كسب كرد، همچنان در جايگاه هفدهم جدول باقي ماند.

 

حاشيه‌هاي ديدار مس ـ استقلال
پخش فينال اميد نوروزي در رقابت‌هاي المپيك توجه تماشاگران ديدار دو تيم مس كرمان و استقلال را كاملا از فوتبال به سمت كشتي برده بود.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي فوتبال مس كرمان و استقلال در حالي در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان آغاز شد كه ظرفيت اين ورزشگاه به طور كامل پر شد و از ميان 15 هزار نفري كه در ورزشگاه هستند 10 هزار نفر تيم ميزبان را تشويق مي‌كنند و باقي تماشاگران نيز به تشويق آبي‌پوشان مشغول هستند.

پيش از آغاز بازي مهدي رحمتي، جواد نكونام و اميرحسين صادقي از تيم استقلال به سمت نيمكت مس رفته و با كادر فني اين تيم خوش و بش كردند كه در اين ميان صحبت‌هاي گرم نكونام با ابراهيم قاسم‌پور كه در اوايل دهه 80 شاگرد او در تيم پاس تهران بود، جالب بود.

همچنين از تيم مس غلامرضا عنايتي به سمت نيمكت استقلال رفت و براي حضور در زمين از امير قلعه‌نويي رخصت گرفت.

در حالي كه اين بازي به دليل پخش مستقيم ديدار فينال وزن 60 كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك به طور زنده پخش نمي‌شد اسكوربرد ورزشگاه هم همانند ديدار پرسپوليس و صبا فينال كشتي را نشان مي‌داد كه در زمان پخش كشتي توجه همه تماشاگران به اين مسابقه جلب شده بود و پس از قهرماني اميد نوروزي تا دقايقي هواداران هر دو تيم با تشويق ايران كاملا فوتبال را از ياد برده بودند.

در تركيب استقلال رحمتي، حيدري، صادقي، نكونام، حمودي، بيك‌زاده، منتظري، جانواريو، زندي، اكبرپور و منوچهري حضور دارند و ابراهيم قاسم‌پور نيز شهداد نژاد، اسماعيل‌بيگي، خليل‌زاده، مهدي محمدي، سالاري‌پور، حسين‌خاني، حسين كاظمي، پتروويچ، گودرزي،‌حسن‌زاده و عنايتي را به ميدان فرستاده بود.

در دقيقه 25 بازي استقلال در يك رفت و برگشت يك گل وارد دروازه مس كرد كه كمك‌داور اين گل را آفسايد گرفت و همين موضوع باعث اعتراض شديد قلعه‌نويي به قضاوت داوران شد.

در نيم ساعت نخست مسابقه نارنجي‌پوشان مس بيشتر از استقلال توپ و ميدان را در اختيار داشتند و چندين موقعيت خوب را هم از دست دادند كه با عصبانيت قاسم‌پور همراه بود.

 

** جدول كامل ليگ برتر در پايان هفته چهارم

1- سپاهان 10 امتياز

2- ملوان 10 امتياز

3- صبا 9 امتياز

4- فجرسپاسي 9 امتياز

5- نفت تهران 8 امتياز

6- تراكتورسازي 8 امتياز

7- سايپا 7 امتياز

8- استقلال 7 امتياز

9- راه آهن 5 امتياز

10- داماش 5 امتياز

11- فولاد 5 امتياز

12- پرسپوليس 4 امتياز

13- پيكان 4 امتياز

14- آلومينيوم 3 امتياز

15- گهر 1 امتياز

16- نفت آبادان 1 امتياز

17- مس 1 امتياز

18- ذوب‌آهن صفر امتياز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه