شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دلایل توقف پرسپولیس از نگاه آشتیانی

ورزش

دلایل توقف پرسپولیس از نگاه آشتیانی

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد 10 نفره شدن و به ثمر رسیدن گل حریف روی اشتباه فاحش دروازه‌بان، باعث شد شیرازه پرسپولیس در مقابل تیم گهر از هم پاشیده شود.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Giftofvision, ALWAYS LIKE A SALE

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد پرسپولیس برابر گهر با بیان مطلب فوق گفت: از نظر فنی، پرسپولیس 6 شانس‌ مسلم برای گلزنی داشت و اگر یکی دو موقعیت را به گل تبدیل می‌کرد، این اتفاقات رخ نمی‌‎داد و بازی برده را مساوی نمی‌کرد. در فوتبال وقتی از فرصت‌ها برای باز کردن دروازه حریف استفاده نکنید، نگه داشتن یک گل سخت شده و احتمال تساوی بازی قوت می‌‍‌گیرد.

وی اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت اما پس از 10 نفره شدن و به ثمر رسیدن گل حریف روی اشتباه فاحش دروازه‌بان، شیرازه تیم از هم پاشید. البته پرسپولیس در نیمه دوم بدون اشکال نبود اما اگر از فرصت‌هایش استفاده می‌کرد، با نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک می‌کرد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس ناهماهنگی را یکی دیگر از دلایل تساوی سرخپوشان در این بازی عنوان کرد و افزود: منظورم ناهماهنگی بین بازیکنان نیست زیرا بیشتر آنها نفرات ملی‌پوش بوده و در سال‌های اخیر کنار هم بازی کرده‌اند. به عقیده من باید هماهنگی بین ژوزه و بازیکنان ایجاد شود. قطعا سرمربی تیم با گذشت یکی، دو بازی دیگر از خصوصیات و توانایی بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کند.

 

وی در توضیح این مسئله گفت: بطور مثال محمد نوری بازیکن ظریف و تاکتیکی است و نمی‌تواند در هافبک دفاعی بازی کند اما پولادی شرایط بازی در این پست را دارد. همچنین به نظر می‌رسد حضور همزمان انصاریفرد و قاضی در خط حمله، برای تیم مفید نیست زیرا آنها یا از هم دور هستند، یا نزدیک هم قرار دارند و یا کارهای ترکیبی را درست انجام نمی‌دهند.

آشتیانی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: حتما اعضای کمیته فنی در نشست‌هایی که با آقای رویانیان دارند، نکات مدنظر خود را به وی منتقل می‌کنند تا ایشان هم آنها را به سرمربی ارائه کند. ما به هیچ عنوان قصد نداریم نظرات‌مان را به ژوزه دیکته کنیم بلکه می‌خواهیم در فضایی کاملا دوستانه به حل مشکلات تیم کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال مانند سکه دو رو دارد و اگر از برتری استفاده نکنید، آن را از دست می‌دهید، تصریح کرد: پرسپولیس مستحق پیروزی در بازی برابر گهر بود اما همچنان زمان برای جبران وجود دارد. من خیلی امیدوارم پرسپولیس با موفقیت در بازی‌های آینده در کورس قهرمانی قرار گرفته و یکی از مدعیان کسب جام در لیگ و جام حذفی باشد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در پایان در مورد اشتباهات گردان که در بازی‌های اخیر تکرار شده و یکی از عوامل ناکامی سرخپوشان بوده است، گفت: گردان گلر دوم تیم ملی بوده و دروازه‌بانی جوان و آینده‌دار است. نباید اجازه دهیم اتفاقی که سال گذشته برای معمارزاده افتاد، برای این بازیکن هم رخ دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدارش در مسابقات لیگ برتر برابر گهر دورود در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک رضایت داد تا در دومین بازی متوالی که در این ورزشگاه انجام می‌دهد، از رسیدن به پیروزی محروم شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه