شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ملوان با شکست صبا صدرنشین شد/ نخستین شکست شاگردان گل محمدی

ورزش

ملوان با شکست صبا صدرنشین شد/ نخستین شکست شاگردان گل محمدی

سومین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری ملوان بندرانزلی مقابل صبای قم و صدرنشینی این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر آغاز شد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | nike shox agile for men sale in america today show - CQ4227 - Buy now Jordan AIR JORDAN XXXV - 004

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 22 روز دوشنبه با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و ملوان بندرانزلی آغاز شد. این بازی که در حضور بیش از سه هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد، در پایان به برتری 3 بر یک تیم ملوان بندرانزلی انجامید.

صبای قم که تا پیش از این بازی صدرنشین جدول رده بندی بود، با گل زودهنگام رامین رضاییان که در دقیقه 9 به ثمر رسید، از میهمان خود ملوان پیش افتاد اما تنها 17 دقیقه پس از به ثمر رسیدن این گل جلال رافخایی بازی را به تساوی کشاند.

بازی تا دقیقه 70 با تساوی یک بریک دو تیم پیگیری می‌شد که داور به سود تیم ملوان اعلام پنالتی کرد و رای به اخراج مسعود حق‌جو، بازیکن تیم صبای قم داد. صبای قم که 20 دقیقه پایانی مسابقه را باید با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می‌داد در دقیقه 70 دروازه‌اش توسط جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی بازشد.

صبا که با یک بازیکن کمتر برای تغییر نتیجه تلاش می‌کرد در دقیقه 74 با اخراج مجید هوتن 9 نفره شد تا شانس پیروزی‌اش کمتر از قبل شود. البته این پایان کار نبود و ملوان با گل جلال رافخایی که در دقیقه 82 بازهم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، کار میزبان خود را یکسره کرد و به پیروزی 3 بر یک دست یافت. این نخستین شکست تیم صبای قم در لیگ دوازدهم بود.

ملوان بندرانزلی با این پیروزی هفت امتیازی شد و پیش از برگزاری دیگر دیدارهای هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در صدر جدول رده بندی این مسابقات ایستاد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه