سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پيروزي بزرگ سپاهان ، شكست راه آهن

ورزش

پيروزي بزرگ سپاهان ، شكست راه آهن

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال با پيروزي سپاهان در داربي اصفهان و نفت آبادان برابر همتاي تهراني‌اش ادامه يافت.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Jordan

به گزارش ايسنا، هفته چهارم ليگ برتر فوتبال با برتري تيم‌هاي سپاهان، تراكتورسازي، پيكان، ملوان، نفت تهران و سايپا ادامه يافت و اين در حالي است كه ديدار تيم‌هاي مس و استقلال تا دقيقه 60 با نتيجه مساوي بدون گل در حال پيگيري است. ديدار آلومينيوم و فولاد نيز با تساوي به پايان رسيد.

در مهم‌ترين ديدار هفته چهارم سپاهان با پيروزي 4 بر صفر برابر ذوب آهن به صدر جدول رده‌بندي راه يافت تا در اين فصل نيز مانند سه فصل گذشته مدعي اصلي بالانشيني و كسب عنوان قهرماني باشد. هادي تاميني (17)، رادومير دالوويچ (48) و محرم نويدكيا (51) و احمدي جمشيديان (89) گل‌هاي سپاهان را به ثمر رساندند. محمدعلي احمدي مدافع سپاهان كه فصل گذشته در ذوب آهن بازي مي‌كرد در دقيقه 75 با دريافت كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

داربي تيم‌هاي نفتي ليگ برتر را تيم آباداني با نتيجه 6 بر 2 به سود خود به پايان برد.

سايپا در كرج با دو گل سجاد شهباززاده (51) و ميلاد غريبي (58) از سد داماشي گذشت كه هفته قبل با نتيجه 5 بر 3 پيكان را شكست داده بود.

در ورزشگاه دستگردي تهران پيكان با حساب 3 بر 2 گهر درود را از پيش رو برداشت.

فجر سپاسي صدرنشين در چهارمين ديدار خود در ليگ برتر با يك گل از ملوان انزلي شكست خورد. تك گل اين بازي را جلال رافخايي در دقيقه 55 براي ملوانان به ثمر رساند.

تراكتورسازي تبريز با تك گل احسان حاج صفي كه در دقيقه 66 به ثمر رسيد راه آهن را شكست داد. پيش از اين علي دايي از اين كه ديدار تيمش برابر تراكتورسازي به جاي ورزشگاه خانگي در ورزشگاه تختي برگزار مي‌شود، اظهار نارضايتي كرده بود.

تنها تساوي هفته چهارم در ديدار آلومينيوم و فولاد رقم خورد؛ جايي كه عبدالله كرمي (47) براي فولاد و رضا ناصحي (50) براي آلومينيوم گلزني كردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه