سه شنبه, 04ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مشکلات مالی حل نشود استقلال زمین می خورد

ورزش

مشکلات مالی حل نشود استقلال زمین می خورد

مشاور فنی پیشین مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: اگر مشکلات مالی استقلال برطرف شود می تواند به قهرمانی جام برتر برسد وگرنه این تیم در ادامه رقابت‌های جام به زمین خواهد خورد.

LTB - JuzsportsShops | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - ken griffey nike swingman shoes sale 2017

بهمن فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال و دیدار این تیم با ملوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: استقلال در این فصل تیم خوب و پرمهره ای است اما این تیم نشان داده که اول باید زخمی شده و گل بخورد تا پس از آن بازیکنانش پرفشار بازی کرده و توانایی هایشان را نشان دهند.

وی درهمین خصوص افزود: بازیکنان استقلال در پنج هفته اخیر لیگ نشان داده اند که نیمه اول را با انگیزه بازی نمی کنند، به طوری‌ که این موضوع در بازی با ملوان نیز صادق بود. البته باید به فرهاد پورغلامی به خاطر داشتن چنین تیم محکم و یکدستی تبریک گفت، او نشان داده که شکست دادن تیم ملوان کار سختی است.

مشاور فنی پیشین مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ایرادهایی که من در عملکرد تیم استقلال دیدم به قبل از زمانی بر می‌گردد که دروازه این تیم مقابل ملوان باز شد. این موضوع نشان می دهد که بازیکنان استقلال را باید از نظر روحی و روانی در رختکن و قبل از ورود به زمین آماده کرد.

وی افزود: بازیکنان استقلال در رختکن و در هنگام ورود به زمین به مسائل دیگری غیر از فوتبال نیز فکر می کنند که از جمله می توان به مسائل و مشکلات مالی تیم اشاره کرد. این موضوع باعث شده که  تمرکز بازیکنان در هنگام ورود به زمین تا حدود زیادی به هم بخورد چون بازیکنان قول و قرارها و تعهدات مالی دارند که باید در قبال آن پاسخگو باشند ازاین رو آنها بر روی قول‌ها و تعهدات مالی باشگاه در قبال خود حساب باز می کنند بنابراین وقتی این تعهدات عملی نشود باعث مغشوش شدن فکر بازیکنان خواهد شد.

 

کارشناس فوتبال ایران با اعلام اینکه بعید می داند مشکلات مالی استقلال به زودی حل شود، تاکید کرد: استقلال در این فصل به مراتب تیمی بهتر از پرسپولیس است. اگر مشکلات مالی این تیم برطرف شود حتی می تواند به عنوان قهرمانی لیگ برسد و اگر این مشکلات حل نشود استقلال در ادامه رقابت های لیگ برتر زمین خواهد خورد.

فروتن با تاکید بر اینکه وضعیت خط حمله استقلال نسبت به فصل قبل زیاد تفاوتی نکرده، در خصوص نقاط ضعف این تیم گفت: یکی از نقاط ضعف مهمی که در تیم این فصل استقلال به چشم آمده این است که دو مدافع میانی استقلال یعنی پژمان منتظری و حنیف عمران زاده مانند بچه های یتیم استقلال هستند و این در حالی است که امیرحسین صادقی مانند فرزند اصلی استقلال بوده و خیلی سرحال و پرنشاط بازی می کند.

وی درهمین خصوص افزود: ساکت بودن و گوشه گیری عمران زاده و منتظری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر من را اذیت می کند و مطمئن باشید این موضوع به استقلال ضربه خواهد زد.

فروتن تاکید کرد: در چنین شرایطی قلعه نویی باید  به منتظری و عمران زاده نزدیک تر شده و روحیه این دو بازیکن را بالاتر ببرد تا آنها نیز مانند امیر حسین صادقی سرمربی تیم را پشت سر و حامی خود بدانند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه