پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مربیان سکونشین و تماشاگران معترض - استقلال بدون حامی مالی به میدان رفت!

ورزش

مربیان سکونشین و تماشاگران معترض - استقلال بدون حامی مالی به میدان رفت!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و آلومینیوم هرمزگان در شرایطی برگزار شد که سرمربیان دو تیم از روی سکوها بازی را تماشا کردند.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Nike - Sportswear - Nike Tracksuits, Jackets & Trainers

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان از ساعت 22:15 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران استقلال که حدود 40 هزار نفر بودند به زمان برگزاری این دیدار و همچنین افزایش قیمت بلیت ها اعتراض داشتند. بسیاری از آنها اعتقاد داشتند که زمان برگزاری این بازی برای افراد شاغل مناسب نیست.

* تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف آلومینیوم رفت که روی پیراهن این تیم خبری از اسپانسر نبود. این در حالی است که قبل از این اعلام شده بود این تیم صاحب اسپانسر 9 میلیارد تومانی شده اما در دیدار با آلومینیوم روی پیراهن استقلال خالی بود.

* اکبر میثاقیان و امیر قلعه نویی سرمربی دو تیم به خاطر محرومیت انضباطی از روی سکوها این دیدار را تماشا کردند.

* آرش برهانی و میلاد میداودی تنها بازیکنانی بودند که قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم آلومینیوم رفتند و به هرمزگانی ها خوش آمد گفتند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی تدابیر ویژه ای را برای جایگاه خبرنگاران اندیشیده اند که در نخستین گام دو ال سی دی بزرگ برای رفاه حال بیشتر خبرنگاران و انجام وظیفه بهتر نصب کرده اند.

* منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از جمله مهمانان ویژه این دیدار بود.

* علی فتح الله زاده و احمد رسولی نژاد مدیر عامل و رئیس هیات مدیره استقلال نیز از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه