جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش هفته اول لیگ برتر دوازدهم؛ پیروزی استقلال برابر آلومینیوم

ورزش

هفته اول لیگ برتر دوازدهم؛ پیروزی استقلال برابر آلومینیوم

تیم فوتبال استقلال در شرایطی نخستین دیدارش در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشت که سرمربی این تیم از روی سکوها دستورات تاکتیکی را به کادر فنی انتقال می داد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Buy Branded Footwear & Shoes Online In India

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته اول دوازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 22:15 روز جمعه بین تیم های استقلال تهران و آلومینیوم هرمزگان آغاز شد و بامداد امروز شنبه با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان برابر زردپوشان هرمزگانی به پیروزی رسید.

در این دیدار که در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و به قضاوت احمد صالحی برگزار شد و امیرقلعه نویی و اکبر میثاقیان به دلیل محرومیت انضباطی روی سکوها بودند، فابیو جانوآریو در دقیقه 56 از روی یک شوت زمینی دروازه حریف جنوبی را باز کرد.

در نیمه اول دو تیم فوتبال قابل قبولی را به نمایش نگذاشتند اما در نیمه دوم با ورود فابیوجانوآریو به میدان استقلال تیم برتر میدان شد و بارها دروازه آلومینیوم را به خطر انداخت اما نتوانست از این حملات استفاده کند. این دیدار در شرایطی در ماه شعبان آغاز شده بود که با گذشت دقایقی از ماه مبارک رمضان به پایان رسید. اتفاقی که به ندرت رخ می دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه