سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر از این‌جا و آن‌جا، از دیروز تا امروز... - (از لابه‌لای خبرهای روزنامه‌ها،مجله‌ها و خبرگزاری‌ها) – مجله خواندنی شماره 85

خبر

از این‌جا و آن‌جا، از دیروز تا امروز... - (از لابه‌لای خبرهای روزنامه‌ها،مجله‌ها و خبرگزاری‌ها) – مجله خواندنی شماره 85

برگرفته از ماهنامه خواندنی شماره 85، سال سیزدهم، بهمن و اسفندماه 1393، 26 تا 27

سازمان ملل تخریب منازل فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

سازمان ملل اعلام کرد اسرائیل در بیت المقدس شرقی و کرانه باختری که تحت کنترل کامل این رژیم قرار دارد، دست به تخریب بیسابقه خانههای فلسطینیان زده است.
سازمان ملل با انتشار بیانیه ای اسرائیل را به تخریب غیرقانونی بیش از 70 خانه فلسطینیان طی چند روز گذشته متهم کرده است.در بیانیه سازمان ملل آمده است که بیش از نیمی از فلسطینیان بیخانمان شده در بخشهایی از اراضی اشغالی بیت المقدس شرقی و کرانه باختری را کودکان تشکیل می دهند. براساس این بیانیه، تخریب این خانهها مغایر قوانین بین المللی است و باید متوقف شود.به گفته سازمان ملل، از سال 2008 بالغ بر 590 خانه متعلق به فلسطینیان در این مناطق تخریب و بیش از 1100 نفر بیخانمان شدهاند.

 

برژینسکی: بشار اسد از حمایت اکثریت مردم سوریه برخوردار است
مشاور امنیت ملی دولت جیمی کارتر گفت: باید بپذیریم که اسد از حمایت قابل توجهی در میان مردم سوریه برخوردار است.زبیگنیو برژینسکی گفت: اسد در مقابل گروههای معارض از شرایط بسیار بهتری برخوردار است.وی با اشاره به اینکه گفتگو میان دو حزب اصلی آمریکا درباره سیاست خارجی کافی نیست، تاکید کرد که آمریکا در سوریه باید به دنبال پایان خونریزیها باشد نه دموکراسی.وی با مطرح کردن این سوال که آیا بشار اسد دشمن آمریکاست، ابراز داشت: چرا میخواهیم اسد را سرنگون کنیم؛ آیا حکومت او از دیگر حکومت های منطقه خاورمیانه بدتر است.

 

بازهم ایران در رقابت جهانی پرورش اندام خوش درخشید

مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در فدراسیون WBPF در هند برگزار شد. در این مسابقه که نسبت به دوره های گذشته شرکت کنندگان بیشتری داشت , تیم اعزامی ایران به مقام سوم رسید.
در رشته بادی کلاسیک :
قد 180 : کامران صالحی نفر اول - حمید فرجی نفر دوم و علی موسویان نفر ششم
سجاد حیدری و حامد مندی به طور مشترک به مقام هفتم رسیدند
قد  180 + : حمید رضا حسن بیگی نفر اول - علی شمس قمر نفر سوم  - قباد عبدی نفر پنجم
در رشته پرورش اندام :
وزن 90 کیلو : علیرضا سرلک مقام اول و محمد رضا پور ثالث مقام پنجم
وزن 100 کیلو : محمود کافی مقام اول و علی اجلالی مقام چهارم
سید مرتضی وهاب زاده و پرویز عطارد در این دسته ششم و هفتم شدند.

 

هاآرتص:

گروه تروریستی النصره در اختیار اسرائیل است!
به گزارش شبکه خبری پرس تیوی، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد «اسرائیل» در جنگ با دولت دمشق با گروه تروریستی جبهه النصره همکاری میکند.به نوشته این روزنامه، تروریستهای جبهه النصره از مقاومت برای تلآویو جاسوسی میکنند و اسرائیل نیز از این تروریستها حمایت میکند. رسانههای صهیونیستی حتی اعلام میکنند که حمله تروریستی هفته گذشته در منطقه قنیطره با کمک تروریستهای جبهه النصره انجام شد! اگرچه پیش از این گزارشهای زیادی از همکاری رژیم صهیونیستی با تکفیریهای تروریست منتشر شده است، اما این برای نخستین بار است که رسانههای این رژیم بر این همکاری صحه میگذارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه