جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم حق آبه تالاب های کشور در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی تامین شود

زیست بوم

حق آبه تالاب های کشور در راستای کاهش مشکلات زیست محیطی تامین شود

خبرگزاری مهر: معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لازم است حق آبه تالاب های استان های کشور در راستای تحقق هدف کاهش مشکلات زیست محیطی تامین شود و بخش های مختلف در این خصوص همکاری داشته باشند.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | Clothes Online , Shoes Online , Giftofvision

 مسعود زندی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرورت تامین حق آبه تالاب های مختلف در استانهای کشور افزود: تالابها از نظر زیست محیطی اهمیت فراوانی دارند و باید راهکارهای لازم برای کاهش مشکلات آنها مورد استفاده قرار گیرد.

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تامین حق آبه تالابها از مهمترین ضرورتها است و سازمان حفاظت محیط زیست به این امر توجه ویژه ای دارد و تلاش می کند تا حق آبه مربوط به تالابهای استانهای مختلف کشور تامین شود.

وی گفت: کاهش مشکلات تالابهای کشور تاثیرات بسیار مطلوبی به همراه دارد که یکی از مهمترین این تاثیرات، جلوگیری از خشک شدن است و این امر اهمیت فراوانی دارد.

زندی در خصوص تلاش سازمان حفاظت محیط زیست برای برداشتن موانع در این زمینه نیز افزود: ممکن است این سازمان در مسیر تحقق این برنامه ها موانعی داشته باشد اما برای برداشتن این موانع تلاش می کند.

مالچ پاشی کمک می کند تا از افزایش گرد و غبار و ریزگردها جلوگیری شود

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص استفاده از مالچ برای کاهش به وجود آمدن گرد و غبار نیز ادامه داد: مالچ پاشی کمک می کند تا از افزایش ریزگردها و گرد و غبار جلوگیری شود و این امر در کشور ما نیز دنبال می شود.

معاون مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: البته لازم است استفاده از مالچ به گونه ای انجام شود که کمترین تاثیرات منفی زیست محیطی را به همراه داشته باشد و این تاثیرات به حداقل برسد.

زندی افزود: تلاش می شود تا مالچ شیمیایی در ایران به گونه ای و در جاهایی استفاده شود که کمترین تاثیرات منفی زیست محیطی را به همراه داشته باشد و لازم است این تلاش ادامه یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه