پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم ورود ریزگردهای عربی از فردا به تهران - 22 استان کشور تحت تأثیر ریزگردها

زیست بوم

ورود ریزگردهای عربی از فردا به تهران - 22 استان کشور تحت تأثیر ریزگردها

مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست از ورود موج گرد و غبار به شهر تهران خبر داد و گفت: از فردا چهارشنبه هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | DD1523 , 500 - Nike WMNS AIR FORCE 1 '07 ESSENTIAL , nike city loop sneaker white women pants size , IetpShops STORE

 محمد هادی حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر  درخصوص وضعیت هوا با توجه به ورود موج جدید گرد و غبار به کشور گفت: بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی، پدیده گرد و غبار و یا ریزگردهای عربی از فردا 22 استان کشور را تحت تأثیر خود قرار می دهد که استان تهران نیز از این قائده مستثنی نیست و تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست درخصوص پایداری ریزگردها در هوای شهر تهران نیز گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در شهر تهران 2.5 pm و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون است که از فردا هوای تهران در وضعیت ناسالم قرار خواهد گرفت، البته این شرایط پایدار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پدیده ریزگردهای عربی تنها به عراق تعلق ندارد و سایر کشورهای همایسه ما را نیز شامل می شود، یادآور شد: به نظر می رسد در مقابل این پدیده که علاوه بر استانهای مرزی کشورماه سایر شهرهای مرکزی را نیز تحت تأثیر قرار داده مسئولان محیط زیست اقدام جدی انجام نداده اند و رفت و آمدهایی که برای حل این بحران انجام شده تنها به شکل رفت و آمدهای دوطرفه مسئولان بوده است.

حیدرزاده با اشاره به بی توجهی مسئولان محیط زیست درخصوص مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: چه خوب است که مسئولان سازمان محیط زیست چند روزی را در استان خوزستان زندگی کنند تا اقداماتی که در خصوص حل این بحران صورت می گیرد، پر تحرک تر شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه