پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تظاهرات دهها هزار بحرینی علیه آل خلیفه / قطار انقلاب متوقف نمی‌شود

خبر

تظاهرات دهها هزار بحرینی علیه آل خلیفه / قطار انقلاب متوقف نمی‌شود

دهها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم با شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم حاکم بر بحرین بر ادامه مبارزات تا تحقق اهداف کامل انقلاب خود تاکید کردند.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | nike air force 1 6 inch boot forged iron - 150 - Cheap Air Jordan 1 Mid GS “Holiday” White/Black - Roma Green - University Red 2021 For Sale DM1208

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المنار گزارش داد مخالفان بحرینی تاکید کردند هرگز دستورات دیکته شده خارجی را نخواهیم پذیرفت.

دهها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم در تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم حاکم بر بحرین با عنوان "آزادی و دموکراسی" شرکت کردند.

بر اساس این گزاش، دهها هزار نفر از شهروندان بحرینی در اولین تظاهرات مخالفان که مقامات رژیم بحرین از ژوئن گذشته آن را مجازدانسته اند، دست به تظاهرات زدند و شعارهایی بر ضد رژیم سر دادند.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن تصاویر فعالان زندانی در بازداشتگاههای رژیم آل خلیفه، آزادی فوری آنها را خواستار شدند.

در مسیر سه کیلومتری تظاهرات در بزرگراه غربی منامه، هیچ درگیری رخ نداده است، شرکت کنندگان تصاویر فعالان حقوق بشر و نبیل رجب فرمانده اعتراضات را در دست داشته و بر ضرورت آزادی فوری آنها تاکید کردند.

مخالفان آل خلیفه در بیانیه ای درباره ادامه شیوه سوء استفاده از دستگاه قضایی بر ضد مخالفان از طریق احکام سیاسی ظالمانه بر ضد بازداشت شدگان به ویژه رهبران مخالفان به عنوان گروگان در زندان هشدار دادند.

در این بیانیه آمده است : سیاست سرکوب و شکنجه و منع سفر هرگز سبب منصرف شدن مخالفان از پیگیری مطالبات مشروع ملت بحرین نخواهد شد.

گروههای مخالف رژیم بحرین از سازمانها و نهادهای بین المللی خواسته اند به مسئولیت انسانی و اخلاقی خود در قبال ملت بحرین عمل کنند.

گروههای مخالف آل خلیفه، ملت بحرین را تنها تصمیم گیرنده که حق تدوین قانون اساسی دموکراتیکش را دارد، دانسته و بر ضرورت تشکیل دولت منتخب و دستگاه قضایی مستقل تاکید کردند.

بحرین که میزبان ناوگان پنجم آمریکا است، از زمان شعله ور شدن آتش انتفاضه به رهبری اکثریت جمعیت این کشور یعنی شیعیان از 18 ماه پیش تا کنون است، مردم خواستار دموکراسی در کشوری هستند که خاندان وابسته به اقلیت بر آنها حکومت می کنند.

آل خلیفه جنبش اعتراضات در بحرین را بر نتابیده و با پشتیبانی نظامیان سعودی و دیگر رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس به سرکوب آن می پردازد، رژیم بحرین مدعی است اعتراضات در این کشور طایفه ای و بخشی از تلاش ایران برای سیطره بر منطقه است در حالی که شیعیان به عنوان اکثریت جمعیت بحرین، اتهام دخالت ایران در اعتراضات را رد کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه