پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر همه برای بحرین؛ «پسند (لایک)» به بحرین

خبر

همه برای بحرین؛ «پسند (لایک)» به بحرین

رژیم آل خلیفه، شورای علمای اسلامی بحرین به ریاست آیت الله عیسی احمد قاسم را به حمایت از اعتراضات مردمی متهم کرده و به همین دلیل حکم تعطیلی این شورا را نیز صادر کرده است.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Latest Releases , IetpShops - Women's Nike Air Jordan 1 trainers - burgundy and orange nike air max blue jean boots

در پی اعلام حکم وزارت دادگستری بحرین، مبنی بر تعطیلی شورای علمای ین کشور، نخستین پویش (کمپین) اعتراضی به وضعیت حقوق بشرِ شیعیان در بحرین راه اندازی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از شبكه تلویزیونی المنار، رژیم آل خلیفه، شورای علمای اسلامی بحرین به ریاست آیت الله عیسی احمد قاسم را به حمایت از اعتراضات مردمی متهم کرده و به همین دلیل حکم تعطیلی این شورا را نیز صادر کرده است.

هشام المالکی از فعالان حقوق بشری بحرین در گفت‌وگوی اختصاصی با تابناک، از وضعیت تاسف بار شیعیان در بحرین ابراز ناراحتی کرد و با اشاره به هتک حرمت مساجد و حسینیه‌های شیعیان از سوی نظام، سکوت در برابر توهین‌های برخی نویسندگان و خطبا به شیعیان، محرومیت هم‌وطنان شیعه از حقوقشان در مشاغل نظامی و مدنی و مواردی از این دست را مصداق بارز نقض حقوق بشر در بحرین دانست و از تمام جریانات آزادیخواه و علی الخصوص مسلمانان خواست تا در کنار مردم بحرین، آنان را در راه رسیدن به مقصودشان یاری دهند.

از این رو عده ای از فعالین مجازی، در اقدامی سراسری دست به تاسیس کمپین حمایت از مردم و علمای آزادی خواه در بحرین زده اند. این پویش با عنوان «کلنا للبحرین» و به نشانی www.all4bahrain.com قابل دسترسی و به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، توئیتر، گوگل پلاس و ... است.

این پویش، که به 13 زبان دنیا فعالیت خود را آغاز نموده است، زبان هائی را به عنوان مخاطب در دستور کار قرار داده است که جمعیت قابل ملاحظه ای در فضای مجازی دارند. زبان های عربی، فارسی، اردو، انگلیسی، اندونزائی، سواحلی، اسپانیولی، آلمانی، روسی، فرانسوی، هوسایی، ترکی و چینی زبان های این پویش هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه